FANDOM

Última seqüència
Lyoko8.jpg
Títol original (francès) Clap de fin
Títol en anglès End of Take
Número total 8
Temporada 1
Estrena original 22 ďoctubre del 2003
Tipus de capítol Atac de XANA
Llista de capítols
anterior
Un problema ďimatge
següent
Satèŀlit

Última seqüència és el capítol 8 de Codi: Lyoko que pertany a la temporada 1 i va estrenar-se el 22 ďoctubre del 2003.

Argument

El capítol comença amb el final ďuna peŀlícula que s’està mostrat als alumnes de Kàdic. Es tracta ďun monstre malvat que ataca una dona jove. El monstre és derrocat pel protagonista principal de la peŀlícula, i aquesta acaba amb els dos a cada un en els braços de ľaltre. En Jeremie afirma que la peŀlícula és totalment ridícula, ľUlrich creu que és genial, a ľOdd li ha agradat els efectes especials, i la Yumi pensa que feia por. Llavors el senyor Delmas puja i anuncia que el director i guionista de la peŀlícula, James Finson, està present. En Finson informa els estudiants que utilitzaran una vella fàbrica per a la seva última peŀlícula, també una barreja de ciència-ficció i horror. En Jeremie, amb por que el superordinador sigui descobert, parla amb els Guerrers de Lyoko al respecte. ĽUlrich diu que va a parlar amb en Finson. Mentrestant, en Finson està fent autògrafs a fotos de si mateix als estudiants, i la Sissi li diu que vol estar en la seva última peŀlícula. Ell nega la seva petició i, a continuació ľUlrich puja a parlar amb ell, demanant-li una foto, i informa en Finson que coneix la fàbrica per dins i per fora.

ĽUlrich i en Finson van en un viatge ďexploració a la fàbrica, on ľUlrich li diu que el lloc té un risc de caure tot, està infestat de rates, hi ha radiacions ďurani emmagatzemats en algun lloc, però ell està encantat malgrat tot. La resta del grup observen des de dalt. En Finson, però, no està espantat almenys, i demana a ľUlrich a on condueix ľascensor. ĽUlrich li diu que fa segles que no va enlloc, i ľOdd fa un soroll, però en Finson només s’espanta al principi. Ell li diu a ľUlrich que li agradaria que fos el seu assessor tècnic de la peŀlícula, però ľUlrich diu que el director mai li permetria deixar ďanar a ľescola.

Quan en Finson i ľUlrich tornen a ľescola, la Sissi veu ľoportunitat de manipular ľUlrich per poder fer un paper en la peŀlícula. ĽHervé li diu que el director no ho permetrà, però surt en Finson de Direcció, sorprès perquè el director no permet a ľUlrich anar a actuar amb ell. La Sissi li diu a en Finson que si la deixa acutar demanaria al seu pare que actuï. En Finson accepta a contracor, i la Sissi està satisfeta.

Al dia següent, la Sissi i ľUlrich van a la fàbrica, on els seus mòbils són confiscats per en Finson que no vol connexió amb el món exterior a causa de les filtracions a la premsa. Després que la Sissi diu que per fi ľUlrich i ella estaran junts, ľUlrich està completament enfadat pel fet que ha de ser-hi. Després ensenyen als seus treballadors el monstre, un monstre que va dissenyar per a la peŀlícula. ĽUlrich diu que és similar al monstre en Àlien, i en Finson s’enfada. Durant la nit, ľUlrich s’escapa de la seva tenda de campanya i de la Sissi i va al laboratori, on es posa en contacte amb en Jeremie, que volia parlar amb ľAelita. Resulta que la Sissi ľhavia seguit, i de sobte el monstre els ataca, ja que havia estat posseït pel XANA. ĽUlrich i la Sissi escapen a la planta de la fàbrica.

Al matí següent, la Yumi, en Jeremie, i ľOdd es colen a la fàbrica a través ďun guàrdia per intentar salvar els seus amics del monstre, que havia lligat a ľUlrich i la Sissi amb la seva bava enganxosa. La Yumi els rescata amb el seu navalla de butxaca, mentre en Jeremie envia ľOdd a Lyoko per ajudar ľAelita. Mentrestant, en Finson i la seva gent s’adona que el monstre no hi és. El busquen, només per ser capturat per la seva bava. El monstre persegueix ľUlrich, la Yumi i la Sissi, que havien escapat a una cambra al costat de menor grandària a la planta baixa.

A Lyoko, ľOdd es virtualitza i es troba amb ľAelita, i ells dos són atacats per abellots. No obstant això, comencen a córrer cap a la torre activada, i es fiquen per un túnel relliscós. Quan arriben, hi ha dues torres, i ľAelita ha de triar una. En el món real, ľUlrich i la Yumi estan sent escanyats pel monstre mentre la Sissi està allà, plorant espantada. A Lyoko, Odd es desvirtualiza; ľAelita tria una torre, i després descobreix que és ľequivocada. En Jeremie aparentment renuncia al laboratori, i ľUlrich i la Yumi estan gairebé ofegats. Però de sobte, es desactiva la torre, i Jeremie fa un retorn al passat.

El temps torna a la part on en Finson està signant autògrafs. En lloc de suggerir a donar una passejada per la fàbrica, aquest cop ľUlrich diu a en Finson que una altra peŀlícula ha estat filmada a la fàbrica fa algun temps. Empipat, en Finson crida al seu productor, i li diu que això de la fàbrica no és una bona idea. El capítol acaba amb en Finson cridant al seu subordinat, que afirma que no hi havia cap peŀlícula feta prèviament en aquest lloc.

Curiositats

  • El alienígena ďaquest capítol és una clara paròdia dels de la saga “Àlien”.
  • És ľúnica vegada que es veu la navalla de la Yumi. És curiós, ja que amb els seus vestits negre la fa veure perillosa.
  • No es podien diferenciar les dues torres, perquè cap tenia cables (connexions).

Galeria

Successió de capítols

7: Un problema ďimatge 8: Última seqüència 9: Satèŀlit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori