FANDOM

ĽUlrich fosc
Lyoko109
Títol original (francès) Ulrich noir
Títol en anglès Dark Ulrich
Número total 109
Temporada 5
Estrena original 5 ďabril del 2013
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Teletransport a Kàdic
següent
Ľaventura sub-aqüàtica

ĽUlrich fosc és el capítol 14 de la temporada 5 i el 109 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 5 ďabril del 2013.

Argument 

El capítol comença en un dissabte al matí (8 dies després del capítol anterior). ĽOdd desperta a ľUlrich felicitant-li per ser el seu aniversari. Baixen al menjador. Allà a ľUlrich li espera una calorosa benvinguda dels seus amics que el feliciten. La Yumi no està però ľOdd li diu que no trigarà a arribar.

El regal ďen Jeremie, ľOdd, ľAelita i la Yumi és una foto ďells signada. El clon de la Sissi, que està amb ells, deixa anar un comentari estúpid. La Yumi apareix i felicita ľUlrich.

Després en Jeremie, ľAelita, ľOdd i el clon de la Sissi van a la sala ďesbarjo, on en Jim li dóna al clon tasques de la sala ďesbarjo, ja que al final del capítol 69 (La sala dels cops) la Sissi va ser triada monitora; i el clon diu més coses sense sentit. ĽUlrich i la Yumi estan passant el matí lluitant en una competició de Pencak Silat.

Més tard, estant en Jeremie a la seva habitació detecta una torre activada en el sector del gel i avisa als altres. Els Guerrers de Lyoko es dirigeixen a la fàbrica i en Jeremie els virtualiza.

Quan ľescàner de ľUlrich s’està tancant, un espectre del XANA entra en ľescàner. El superordinador detecta un virus en la virtualització de ľUlrich i en aparèixer ľUlrich aLyoko resulta que està posseït pel XANA. En aquest moment el XANA desactiva la torre.

ĽOdd lluita contra ell. Apareixen dos blocs i dos abellots, i la Sissi-XANA que lluita contra ľOdd protegint ľUlrich-XANA que es dirigeix al Mar digital. En Jeremie comprèn que el XANA vol fer-se amb ell, el mateix que ha fet amb la Sissi i avisa als seus amics.

El geni intenta reiniciar el superordinador però el XANA ha bloquejat el programa. La Yumi va a per ell i quan es disposa a desvirtualitzar-li amb els seus ventalls, es desintegren per obra de la Sissi-XANA que desvirtualitza fàcilment la Yumi després ďhaver vençut a ľOdd.

Tan sols queda ľAelita. La Sissi-XANA s’apropa a ella mitjançant ľesperit rosa i quan es disposa a donar-li amb la seva espasa, ľAelita esquiva ľatac i aprofita per llançar-li a Ulrich-XANA un camp ďenergia que el desvirtualitza. La Sissi-XANA desvirtualitza ľAelita, lamenta la derrota i es llança al Mar digital.

A la fàbrica es preocupen els Guerrers de Lyoko que ara el XANA sap com posseir a qualsevol ďells però en Jeremie diu que el virus malvat no ho podrà intentar doncs ha perdut a un espectre polimòrfic i li va a fer falta més energia per crear-ne un altre.

De tornada a Kàdic, ľUlrich té una visita sorpresa: els seus pares han anat fins a ľacadèmia a felicitar-li. En Jim decideix que la Sissi no serà més monitora després del succeït, i a partir ďara serà ľUlrich. Els seus pares li donen ľenhorabona, i el seu pare, Walter Stern, li recorda que ha ďestudiar més.

Curiositats

  • Des ďaquest capítol la Yumi és ľúnica membre del grup que no ha estat posseïda pel XANA.
  • Segona vegada que la Sissi-XANA usa el seu poder de desintegració des de la primera vegada que va estar a Lyoko (El XANA és a classe).

Galeria

Successió de capítols

108: Teletransport a Kàdic 109: ĽUlrich fosc 110: Ľaventura sub-aqüàtica