FANDOM

A rescatar ľAnthea
Lyoko125
Títol original (francès) Le sauvetage ďAnthéa
Títol en anglès Rescuing Anthea
Número total 125
Temporada 5
Estrena original 12 de gener del 2014
Tipus de capítol Viatge amb ľSkid
Llista de capítols
anterior
A la recerca de la Sissi
següent
Ànimes

A rescatar ľAnthea és el capítol 30 de la temporada 5 i el 125 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 12 de gener del 2014.

Argument 

Tot comença en un matí a ľhabitació de ľAelita, que ha tingut un somni sobre la seva mare i aquesta pressenteix que està a prop. Baixa al menjador a esmorzar. La Sissi apareix al menjador i va al costat ďen Nicolas i ľHervé que estan amb la Taelia, i aquesta li diu a la Sissi que la vol fora del grup. La Sissi va on estan els Guerrers de Lyoko i els pregunta si pot esmorzar amb ells, i accedeixen. La Sissi els pregunta als Guerrers de Lyoko si pot anar al món virtual, ja que vol venjar-se del XANA. ĽUlrich li diu que no ja que no té experiència i el XANA la podria tornar a posseir, i la Sissi li diu que això no passarà més. Llavors, ľOdd li fa una broma pesada a la Sissi i aquesta se’n va. ĽAelita els diu que han de ser més amables amb ella ja que és la seva amiga, i responen que sí.

ĽAelita explica el somni que ha tingut i li diu als Guerrers de Lyoko que haurien de comprovar si això és cert. En Jeremie li diu que és solament un somni i aquesta li respon que no té res a perdre. De camí a la fàbrica es troben amb la Sissi que els pregunta si pot anar amb ells i ľUlrich li diu que no. Ja a la fàbrica, en Jeremie es pregunta si la Sissi explicaria al seu pare el secret de la fàbrica com a venjança. La Yumi li diu que no ho sap i que qualsevol cosa podria passar.

En Jeremie virtualiza ľAelita, ľOdd, la Yumi i ľUlrich al cinquè sector. Aquests agafen ľSkid i van a Xanadu. Entren en el primer sector, que ara ľanomenen “sector del volcà”. ĽUlrich i ľOdd es queden a defensar ľSkid mentre ľAelita i la Yumi són teletransportats a Marsella. En Jeremie millora els avatars del teletransport i dóna a les dues noies uns vestits iguals que els de la Terra, perquè la gent de Marsella no sospiti. Elles dos es troben al costat ďuna fàbrica. Mentrestant, la Sissi entra a la sala del laboratori i li diu a en Jeremie si pot quedar-se a veure, i ell accedeix.

Mentrestant, a Xanadu apareixen dos taràntules voladores i ľOdd i ľUlrich lluiten contra elles. Mentre, s’activa una torre que el XANA utilitza per teletransportar qualsevol monstre a Marsella. En Jeremie diu que alguna cosa deu haver-hi allà ja que el XANA els vol detenir. ĽAelita i la Yumi lluiten contra dos llagastes i un bloc. La Yumi torna a ľSkid i ľUlrich i ľOdd són desvirtualitzats. La missió es posa difícil i en Jeremie diuen que ľhauran ďinterrompre però ľAelita diu que no, que ha de seguir.

Llavors, en Jeremie decideix virtualitzar la Sissi directament a Xanadu amb un nou programa per veure si pot fer alguna cosa. A Xanadu es nota la seva inexperiència. En Jeremie li intenta explicar els seus poders i apareixen dues llagastes. La Sissi utilitza ľesperit rosa per escapar-se i es dirigeix a ľSkid on està la Yumi. La Sissi és teletransportada a Marsella i utilitza ľesperit per desplaçar-se. Un nou bloc apareix i dispara a ľAelita, però abans que ľAelita perdi tots els punts, la Sissi clava la seva espasa en el bloc i ľAelita li dóna les gràcies. Llavors la Sissi pregunta què ha de fer al que li respon ľaltra noia que la segueixi.

Les noies miren a ľinterior ďuna habitació que sembla buida. Una mica més tard apareix la mare de ľAelita, Anthea Hopper, i ľAelita crida en veure la seva mare. La Sissi i ľAelita s’amaguen i més tard apareixen uns homes i en comprovar que tot va bé se’n van. ĽAelita utilitza la sintetització per obrir la porta de ľhabitació en la qual està la seva mare. Al principi, ľAnthea no reconeix a la seva filla però al final se n’adona que és ella i se n’alegra. En Jeremie, ľUlrich i ľOdd es queden molt sorpresos. La Yumi és desvirtualitzada i unes taràntules voladores ataquen ľSkid.

En Jeremie materialitza un vehicle especial perquè ľAelita porti a la seva mare a la fàbrica. De sobte apareix un cranc que es disposa a disparar a ľAelita però la Sissi s’interposa i torna a ľSkid. El cranc es disposa a tornar a disparar però ľAelita i ľAnthea ja estan lluny i van cap a la fàbrica. A Xanadu, les taràntules voladores ataquen ľSkid. En Jeremie li diu a la Sissi que les distregui per evitar que destrueixin la nau. Aquesta es mou pel terreny i les taràntules voladores van darrere ďella i és desvirtualitzada. Però això ja és igual perquè ľAelita ha arribat a la fàbrica. En Jeremie la retorna a ľSkid i ella el porta al cinquè sector. En sortir de ľescàner abraça a la seva mare i aquesta li dóna les gràcies per ajudar-la, ja que estava treballant forçadament. ĽAnthea es pregunta on anirà ara i en Jeremie diu que això ja ho pensaran.

ĽAelita li dóna les gràcies a la Sissi per la seva ajuda i els Guerrers de Lyoko ľaccepten en el seu grup però creuen que és millor que no vagi sola a Lyoko. Llavors en Jeremie crea un clon de ľAnthea a Marsella perquè no sospitin. Els Guerrers de Lyoko i ľAnthea surten de la fàbrica anant a ľErmita.

Curiositats

  • Reapareix ľAnthea Hopper i es reuneix amb la seva filla Aelita.
  • La Sissi és acceptada al grup, i és la primera vegada que va a Lyoko sense estar posseïda pel XANA. Porta el mateix uniforme, però sense ľUll del XANA.

Galeria

Successió de capítols

124: A la recerca de la Sissi 125: A rescatar ľAnthea 126: Ànimes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori