FANDOM

Codi: Terra
Lyoko25
Títol original (francès) Code Terre
Títol en anglès Code: Earth
Número total 25
Temporada 1
Estrena original 18 de febrer del 2004
Tipus de capítol Materialització de ľAelita
Llista de capítols
anterior
Canal fantasma
següent
Començament en fals

Codi: Terra és el capítol 25 de Codi: Lyoko que pertany a la temporada 1 i va estrenar-se el 18 de febrer del 2004.

Argument

El capítol comença a la nit, on en Jeremie per fi va aconseguir crear el programa per materialitzar ľAelita, i ha preparat el Pla Alfa. Aquesta nit informa la Yumi que després de diversos simulacres, el Pla Alfa està llest. Al dia següent, la Yumi pregunta als seus pares si una amiga amb la qual es parla per correspondència es pot passar uns dies a casa. Els seus pares li fan preguntes, i la Yumi diu que es diu Aelita Lyoko, és japonesa com ella (pel seu fals cognom) i els seus pares són informàtics.

A Kàdic, ľUlrich i ľOdd són al despatx del director, on ľOdd inscriu ľAelita a ľacadèmia i diu al senyor Delmas que és la seva cosina ďHolanda. Quan surten, apareix en Jim que no es creu que hagin inscrit una nova alumna, i vol saber què tramen els quatre. Al pati, la Yumi apareix i diu a ľOdd i ľUlrich que els seus pares li donen permís. A ľhabitació ďen Jeremie, el geni posa en marxa el programa de materialització de ľAelita ia la pantalla surt una (+) dient que funciona. Llavors ľhi diuen a ľAelita.

Al pati, en Jim interroga la Sissi i ella diu que estan a ľhabitació ďen Jeremie, inclòs la Yumi tot i ser externa. A les habitacions en Jeremie posa el programa en un disc. El pla és que ha ďinstaŀlar el programa i després ľAelita ha de fer córrer el programa des de Lyoko a la torre del bosc. En Jim apareix al passadís i exigeix ​​respostes. El director apareix i renya a en Jim, i els Guerrers de Lyoko s’escapoleixen.

En Jeremie, ľOdd i ľUlrich són a classe de ciències amb la senyora Hertz, mentre la Yumi té classe ďitalià. En ciències, la senyora Hertz fa una pregunta a en Jeremie, i com ell estava despistat, diu una cosa incoherent. ĽAelita avisa que el XANA està atacant la torre. Se’n van a la fàbrica, i en Jim els intenta seguir però s’escapen sense que s’assabenti. Ja a la fàbrica, en Jeremie virtualitza als Guerrers de Lyoko al bosc, i es troba amb ľAelita. En Jeremie ingressa el disc, però només per descobrir que va portar per error el vídeo musical de ľOdd (anomenat Break-Dance) i el correcte està en la seva habitació. Se’n torna a ľhabitació.

En Jim està donant classe ďeducació física, quan el veu. Quan surt de ľhabitació, en Jim no el deixa continuar. En Jeremie s’escapa corrent i en Jim el persegueix i per voler escapar ďell, en Jeremie roda i cau per les escales, lesionant-se un turmell. Mentrestant, els Guerrers de Lyoko estan esperant a la torre, quan apareix un megatanc. A la infermeria, la infermera Yolanda Perraudin diu a en Jeremie que s’ha torçat un turmell i té un esquinç, i que no podrà caminar en una setmana amb el que està confinat a la infermeria, mentre que el director acomiada en Jim per posar en risc a els alumnes.

A Lyoko, els megatancs segueixen atacant, i els Guerrers de Lyoko surten. A la infermeria, en Jeremie demana anar al lavabo i la infermera va a per un orinal. Llavors apareix en Jim que va a disculpar-se i que es mereix que li hagin acomiadat, i llavors en Jeremie decideix revelar-li tot, prometent ajudar a recuperar el seu treball si el treu ďaquí. Quan la infermera torna amb ľorinal, en Jeremie ja no està. Ell ensenya a en Jim el túnel de les clavegueres. En Jeremie amb ajuda ďen Jim arriba a temps a la fàbrica mentre li explica tot.

A Lyoko, els Guerrers de Lyoko segueixen lluitant, i la Yumi i ľOdd són desvirtualitzats. Quan tornen al laboratori, es troben amb en Jim, però en Jeremie diu que ara és dels seus. ĽUlrich destrueix un megatanc, però ve un altre. Quan el megatanc està a punt de destruir la torre, en Jeremie fa córrer el programa i ľAelita activa el codi: Terra. Aelita puja per la plataforma de la torre, mentre ľUlrich és desvirtualitzat.

El capítol acaba amb tots (inclòs Jim) al voltant de ľescàner i ľAelita sortint ďell.

Curiositats

  • Quan un megatanc ataca la torre, la Yumi, ľOdd i ľUlrich surten de la torre i es pot escoltar ľAelita panteixant mentre s’executa el programa, però ella no està amb ells.

Galeria

Successió de capítols

24: Canal fantasma 25: Codi: Terra 26: Començament en fals