FANDOM

Compte amb la dona del mal
Lyoko113
Títol original (francès) Méfiez-vous de la méchante femme
Títol en anglès Beware the Evil Woman
Número total 113
Temporada 5
Estrena original 13 de maig del 2013
Tipus de capítol Atac del XANA estrany
Llista de capítols
anterior
En William visita Kàdic
següent
Xanadu

Compte amb la dona del mal és el capítol 18 de la temporada 5 i el 113 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 13 de maig del 2013.

Argument 

El capítol comença en la nit a la sala ďescàners, de sobte un s’obre i surt alguna cosa. Al matí tots estan a la cafeteria parlant. ĽOdd tracta ďimpressionar i diu que la seva mitjana de notes és de 7,6 però tots queden més impressionats quan ľUlrich té un 8,2. La Yumi, ľAelita i ľOdd li pregunten com ho ha aconseguit. Quan ľUlrich els anava a respondre, en Jeremie diu que no li interessa la conversa i diu que parlin ďalguna cosa important com la rèplica misteriosa. La Yumi li pregunta que si ha millorat ľSkid per poder anar-hi i ell ho confirma i els diu que és el que ha millorat. En això arriba el clon de la Sissi que els pregunta si pot asseure’s amb ells, cosa que accepten.

Més tard ja sortint de la cafeteria, arriben ľHervé i en Nicolas que li pregunten a la Sissi perquè actua tan estrany i camina amb ells, però ella solament els insulta i els diu que s’allunyin o li dirà al seu pare que ľestan assetjant, i quan ells se’n van, tots queden sorpresos menys en Jeremie que diu que el seu programa ďinteŀligència dels clons ha millorat. La Yumi i ľOdd el creuen però ľAelita i ľUlrich tenen molts dubtes. Més tard als dormitoris, tots dormen però la Sissi segueix desperta i parlant sola amb paraules estranyes. En Jim, que camina vigilant, ľescolta i decideix dir-li-ho al director, una vegada que se’n va, la Sissi surt de la seva habitació i va a la ďen Jeremie i comença a revisar les dades per millorar ľSkid i els copia al seu diari, acaba i se’n va.

Al matí següent, en Jeremie s’aixeca i se n’adona que el seu ordinador està encès però decideix ignorar-ho, més tard a la cafeteria tots parlen del pla per anar a la rèplica i arriba el clon de la Sissi que demana el mateix que abans, que accepten també. Després ella pregunta que de què estaven parlant però ľUlrich i ľAelita li diuen que no és gens important, la Yumi li pregunta a ells per què la tracten així i ells diuen que el clon ha actuat molt estrany i que semblava que estiguessin parlant amb la Sissi de debò, i que també el clon que coneix el secret i veu que estan parlant en veu baixa deu saber que parlen de Lyoko. Mentrestant, el director i en Jim entren al dormitori de la Sissi i comencen a buscar coses per esbrinar ľestrany comportament de la Sissi, en això en Jim ensopega i el diari s’obre i ells veuen estranys codis escrits. Després escolten a ľHervé i en Nicolas que estan caminat i li pregunten si saben alguna cosa de ľestrany comportament de la Sissi, però ells només els diuen que ella va començar a comportar-se així quan es va començar a ajuntar-se amb el grup ďen Jeremie Belpois, per la qual cosa decideixen parlar amb ell sobre aquest tema.

Encara a la cafeteria, de sobte el director i en Jim arriben i demanen parlar amb en Jeremie i després ell se’n va amb ells, tots es pregunten que passa però ľOdd bromeja dient que deuen demanar-li que com és que té tan bones notes, tots ignoren l'acudit menys la Sissi que diu que és molt graciós, la qual cosa fa néixer els dubtes de la Yumi, doncs un clon no té sentiment, i augmenta les de ľUlrich i ľAelita. Després ľOdd diu que se’n va perquè es reunirà amb una noia misteriosa, després la Sissi diu que ella també se’n va perquè ha de fer els seus deures de monitora de la sala ďesbarjo, la qual cosa fa augmentar els dubtes en tots perquè ella ja sabia que ja no era la monitora.

ĽOdd arriba al lloc on s’havia de reunir però no hi ha ningú. Quan està a punt ďanar-se’n, arriba la Sissi dient que ella va ser qui la va cridar. ĽOdd, molt confós, li pregunta per què, i ella li diu que gràcies a ľactualització que li va fer en Jeremie, ja pot reconèixer els sentiments humans i li diu que ľestima. ĽOdd està molt sorprès per això i li diu que no la creu però ella per convèncer-lo li fa un petó apassionadament. En un altre lloc en Jeremie parla amb el director i en Jim, nerviós perquè ja no sap com contestar-li sobre la Sissi. En això ells li mostren els codis del diari que en Jeremie reconeix immediatament i li diuen que parlava sola anit i després recorda que el seu ordinador estava encès al matí. Quan el deixen anar, ell va al seu dormitori i descobreix que la torre del clon està desactivada i es dóna compte que és la veritable Sissi posseïda pel XANA i li avisa a la Yumi que li diu sempre va sospitar, per la qual cosa ľUlrich i ľAelita s’enfaden i que també aniran a avisar ľOdd i en Jeremie va a la fàbrica.

Quan acaba el llarg petó de ľOdd i la Sissi, ella li pregunta que de què parlaven quan ella va arribar, ľOdd diu que era del pla per envair la rèplica i quan li anava a dir com era, arriben tots i li avisen de la Sissi pel que deixa de dissimular, els electrocuta i surt corrent a la fàbrica. Quan arriba, en Jeremie està treballant en alguna cosa, ľelectrocuta, entra a ľescàner i es virtualitza a Lyoko. Tots arriben i desperten a en Jeremie, creuen que van perdre perquè ella entrarà al Mar digital i li explicarà tot a XANA però ell els diu que va fer un programa perquè perdi almenys la major part de la informació que va robar, per la qual cosa han ďactuar ara i tots es virtualitzen i la comencen a perseguir. Ella decideix barallar i en el procés ľOdd va estar a punt de desvirtualitzar-la moltes vegades però sempre es detenia sense saber per què. Finalment ella desintegra el pis on estan ľUlrich i la Yumi pel que cauen al Mar digital i en Jeremie no té més opció que desvirtualitzar-los. Després ella allunya a ľAelita amb els seus atacs i desintegra el mateix pis on està parada pel que es caurà al Mar digital però ľAelita treu les seves ales. ĽOdd aconsegueix desvirtualitzar la Sissi-XANA a temps, cosa que tots feliciten, decideixen tenir més compte i en Jeremie decideix fer canvis per cobrir la poca informació que va robar la Sissi i reactiva la torre per al clon.

Ja de nit tots dormen, menys ľOdd que està pensant en el petó que va tenir amb la Sissi i després diu que ľalliberarà de les arpes del XANA com sigui.

Curiositats

  • La Sissi torna a vestir en aquest capítol com a les temporades 1-3.

Galeria

Successió de capítols

112: En William visita Kàdic 113: Compte amb la dona del mal 114: Xanadu