FANDOM

El XANA és a classe
Lyoko97.jpg
Títol original (francès) XANA à ľécole
Títol en anglès XANA in School
Número total 97
Temporada 5
Estrena original 2 de setembre del 2010 (1)
21 de maig del 2011 (2)
5 de desembre del 2011 (3)
30 de maig del 2012 (4)
21 de febrer del 2013 (5-9)
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Tornada a Lyoko
següent
El XANA es fa més poderós

El XANA és a classe és el capítol 2 de la temporada 5 i el 97 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 2 de setembre del 2010 a YouTube.

Argument

El capítol comença amb ľAelita que li pregunta a en Jeremie si ella pot tenir una conversa amb ell, i li diu que vagin a la seva habitació. Allà, ľAelita diu que ella sospitosa de la Sissi, i pot estar posseïda pel XANA, però en Jeremie no s’ho creu, i va amb ľOdd (que sí creu a ľAelita) a la fàbrica.

Allà veu que algú va estar utilitzant el superordinador. Ells troben un senyal i són virtualitzats. Llavors ella descobreix que tenia raó: la Sissi està posseïda pel XANA.

Mentre ľAelita i ľOdd són perseguits per la Sissi-XANA, ľordinador ďen Jeremie detecta una torre activada. En Jeremie i ľUlrich surten de la biblioteca i avisen la Yumi.

La Yumi estava a la classe de la senyora Meyer fent un examen i ràpidament deixa ľexamen per ľatac del XANA. Els tres van a la fàbrica, on Jeremie percep ľolor de peus de ľOdd. ĽUlrich i la Yumi són virtualitzats al sector del desert.

No obstant això, la Sissi-XANA intenta llançar ľAelita al Mar digital amb ľajuda del clon polimòrfic ďen William-XANA virtualitzat. ĽAelita i ľOdd comencen a córrer i són perseguits per en William-XANA i la Sissi-XANA.

Llavors la Yumi localitza ľAelita, i usa la seva telecinesi per a llençar una pedra a la Sissi-XANA, però ella la destrueix amb el seu nou poder concedit pel XANA de desintegració.

En Jeremie envia els vehicles i la Yumi comença a lluitar contra en William-XANA. En el final ľOdd és desvirtualitzat, ľAelita desactiva la torre i tots retornen per a la classe, però… Sissi hi és també! Fins a ara sembla normal, però sense el grup ho sàpiga, la Sissi segueix posseïda pel XANA.

Després de 12 dies el XANA reativa una torre per a atreure ľAelita a Lyoko. La torre és a les muntanyes. Els Guerrers de Lyoko van a la fàbrica per a virtualitzar-se. Allà la Sissi-XANA i en William-XANA intenten llençar ľAelita al Mar digital. Aquesta vegada, el XANA li dóna un “regal” a la Sissi-XANA: una espasa rosa.

Els Guerrers de Lyoko lluiten contra ella i el clon polimòrfic virtual ďen William XANA. ĽUlrich comença a lluitar contra en William-XANA, i el desvirtualitza. De seguida, va per a la Yumi i ľOdd. A Kàdic, el senyor Delmas comença a preocupar-se amb la desaparició de la seva filla. Ell va a buscar els Guerrers de Lyoko, però no hi són a les habitacions perquè estan a Lyoko.

A les muntanyes, ľOdd està lluitant contra en William XANA fent acudits dolents i aconsegueix desvirtualitzar ľespectre. Però ľOdd és desvirtualitzat per ľespasa rosa de la Sissi-XANA. ĽAelita desactiva la torre altre cop. La Yumi i ľAelita van per a la Sissi-XANA. Trobant-se rodejada, la Sissi-XANA salta al Mar digital per a trobar-se amb el seu nou amo, el XANA.

Al final, en Jeremie decideix que com la Sissi es va llançar al Mar digital i no tornarà a la Terra (encara que ella està posseïda) per un temps, activa una torre en el sector de desert i fa un clon polimòrfic que cobrirà ľabsència de la Sissi a Kàdic.

A Kàdic, en Nicolas i ľHervé van amb el clon de la Sissi i ella no comença a dir coses sense sentit com que la Yumi li cau bé. ĽHervé se n’aprofita de la seva estupidesa i demana un sopar amb la Sissi, i ella respon: “Per a sopar, abans haig ďesmorzar, oi?”. Tothom creu que ella està fent broma.

Curiositats

  • Ľescena de la primera part és repetida del capítol 96 (Tornada a Lyoko). Pot ser a causa Ľun retorn al passat de la Sissi-XANA.
  • És la tercera vegada que la Sissi és posseïda pel XANA, la primera va ser al capítol 30 (Un gran dia) i la segona va ser al capítol 88 (Cosins), i és la primera vegada que és virtualitzada a Lyoko.
  • Primera vegada que algú que no pertany al grup es virtualitza a Lyoko.

Galeria

Successió de capítols

96: Tornada a Lyoko 97: El XANA és a classe 98: El XANA es fa més poderós

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori