FANDOM

El pretendent
Lyoko58.jpg
Títol original (francès) Le prétendant
Títol en anglès The Pretender
Número total 58
Temporada 3
Estrena original 14 ďoctubre del 2006
Tipus de capítol Atac de XANA
Destrucció del desert
Llista de capítols
anterior
Records de ľAelita
següent
El secret

El pretendent és el capítol 6 de la temporada 3 i el 58 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 14 ďoctubre del 2006.

Argument

El capítol comença amb un corb posat en un pal de llum i després un núvol de fum negre (un espectre del XANA) surt del pal i el posseeix. Mentrestant, ľUlrich i ľOdd estan discutint a ľhabitació dels nois a la dutxa sobre qui va matar més monstres de XANA. En Jeremie ve i diu que ha fet un programa ďestadística per veure qui es carrega més monstres.

Quan en el tema surten els “megatancs”, en Nicolas ve i pregunta què és, i ľUlrich li diu que es tracta ďun videojoc. ĽOdd respon dient que estaven parlant de “La caseta de ľosset” i ha dit que és massa complicat per en Nicolas i ľHervé. Llavors un noi jove, en Johnny, demana parlar amb ľUlrich en privat. Resulta que a en Johnny li agrada la Yumi. ĽUlrich diu que en Johnny ha de seguir a la Yumi a on vagi, ja que la Yumi odia això. Al grup no els agrada la idea de ľUlrich.

En Johnny puja a veure a la Yumi a la biblioteca, i comença a divagar mentre la Yumi està tractant ďignorar-lo. La Yumi va a buscar el seu dinar amb en Johnny a la cua i aquest pren les mateixes coses que pren ella. ĽUlrich diu a en Johnny perquè li demani consells a la Yumi, que arrufen les celles el grup.

Més tard, els Guerrers de Lyoko veuen que molts corbs s’estan reunint en grups molt grans. ĽOdd fa un comentari sobre la similitud amb una “peŀlícula molt dolenta que no feia gens de por”, i els corbs comencen a atacar els Guerrers de Lyoko: estan posseïts pel XANA. La Yumi, amb en Johnny encara seguint-la, està en pràctiques de gimnàstica, quan la resta de la colla van a la fàbrica, ľOdd tracta de disculpar a crits per insultar la peŀlícula de terror ha esmentat anteriorment.

Al gimnàs la Yumi li diu a en Johnny que practiqui ell, que cau de la barra mentre la Yumi s’estremeix. Llavors ľOdd crida a la Yumi avisant dels corbs posseïts pel XANA, aleshores aquests trenquen les finestres i ľataquen. La Yumi ordena en Johnny a córrer, dient-li que els ocells estan darrere. En Johnny obeeix i aconsegueix sortir abans de ser atacat. Poc després surt la Yumi trencant una finestra i s’allunya del gimnàs corrent.

ĽUlrich aixeca la tapa de les clavegueres davant la fàbrica per veure corbs per tot arreu, i caminen a poc a poc cap a la fàbrica. Per estrany que sembli, els corbs els permeten passar. Això no dura però, mentre els ulls de les aus comencen a ser vermells i ataquen. ĽUlrich i ľOdd intenten contenir-los, pel que en Jeremie i ľAelita puguin arribar fins a ľascensor. ĽOdd i ľUlrich van cap a ľascensor en ľinstant abans que tanqui i comenci a omplir-se de bonys amb els atacs dels corbs. ĽAelita intenta trucar a la Yumi, que es troba atrapada al cobert per a eines, sense èxit mentre la Yumi és abatuda pels corbs fins a quedar inconscient.

Entren a Lyoko i ľOdd i ľUlrich competeixen perquè puguin destruir la majoria dels monstres. ĽOdd és desvirtualitzat mentre en Johnny li diu al director sobre ľatac de les aus. Al principi no s’ho creu però finalment es troba amb la Yumi al cobert. Ella és portada a ľhospital acompanyat ďen Johnny. ĽUlrich lluita pel seu compte amb ľAelita, fins que desactiva la torre. Però la Scyphozoa ve a fer-los companyia, i posseeix ľAelita. En Jeremie està inconsiente pels corbs, i ľOdd intenta despertar-lo. Llavors ľOdd agafa el control del superordinador.

ĽUlrich lluita contra ella, i intenta evitar que entri a la torre de pas. ĽUlrich lluita contra una manta i uns abellots, però perd la seva katana. Llavors ľAelita comença a llançar camps ďenergia i ľUlrich les evita amb el seu supersprint. Ell agafa una pedra i destrueix la manta. Però ľUlrich no aguanta més i ľAelita entra a la torre de pas i elimina el sector del desert amb el codi: XANA. En Jeremie desperta després de bufetades de ľOdd, i reprèn el control del superordinador. ĽAelita cau a terra desposseïda, i en Jeremie materialitza a ella i ľUlrich. En Jeremie llança un retorn al passat per salvar la Yumi.

Aquesta vegada, quan en Johnny ve a ľUlrich, li diu a la Yumi que li digui que “ĽUlrich és un tros de capgigrany, i et vol demanar perdó per haver-me fet aquesta novatada”. La Yumi el convida a estudiar amb ella, i ell està ďacord fàcilment. Després en Jeremie porta les estadístiques i anuncia que el Guerrer de Lyoko que ha superat a tots els altres és ľAelita.

Curiositats

  • Quan ľAelita (que està posseïda pel XANA) va a la torre, està activada (vermella).

Galeria

Successió de capítols

57: Records de ľAelita 58: El pretendent 59: El secret

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori