FANDOM

En William contra en William
Lyoko99
Títol original (francès) Première confrontation
Títol en anglès William vs William
Número total 99
Temporada 5
Estrena original 25 de febrer del 2013
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
El XANA es fa més poderós
següent
El Kiwi va a Lyoko

En William contra en William és el capítol 4 de la temporada 5 i el 99 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 25 de febrer del 2013.

Argument 

Són les 8 del matí. En Jeremie troba una rèplica al Mar digital, i per això està treballant en la creació ďun altre Skidbladnir. Ell també està treballant per a millorar el clon, i, especialment, per a recuperar la Sissi. De seguida, apareixen ľAelita, ľOdd i ľUlrich que diuen que és hora ďesmorzar. A la cafeteria, vénen la Yumi i en William, i tots els Guerrers de Lyoko s’asseuen per esmorzar mirant el clon de la Sissi.

Mentrestant, el XANA activa una torre i invoca el clon polimòrfic ďen William-XANA i el teletransporta a Kàdic com a espectre. Però el detetor de torres està espatllat i no ho notifica a en Jeremie. Quan acaben ďesmorzar, van a les seves habitacions.

La Milly i la Tamiya veuen en William-XANA vestit com a Lyoko, i fan un comentari sobre ľestrany vestit. Ell només respon preguntant on està ľAelita. Més tard elles troben ľAelita, i diuen que en William estava buscant-la, i que ell creia que era ľèpoca de Carnestoltes.

ĽAelita troba en William de debò, i ell no sap res sobre la trobada amb la Milly i la Tamiya, i ľAelita sospita. Pregunta a la Milly i la Tamiya, i aquestes descriuen el vestit ďen William i que tenia una veu estranya. ĽAelita avisa ràpidament a en Jeremie i els altres, i van a la fàbrica. Allà ells descobreixen que el XANA ha activat una torre i ha teletransportat en William-XANA.

ĽAelita, ľOdd, ľUlrich, la Yumi i en William van al sector del gel de Lyoko per a desactivar la torre. En William-XANA va a la fàbrica per a atacar el grup. Llavors apareixen taràntules voladores, mantes i la Sissi-XANA. ĽOdd s’encarrega de les taràntules, ľUlrich de les mantes, en William de la Sissi-XANA i ľAelita la torre.

En tota aquesta lluita, ľOdd és desvirtualitzat, i a la fàbrica troba en William-XANA. Mentrestant, ľAelita aconsegueix confondre els monstres del XANA i desactiva la torre, portant en William-XANA altre cop a Lyoko.

Llavors William-XANA lluita contra en William de debò i la Yumi contra la Sissi-XANA, i la Yumi és desvirtualitzada. En Jeremie diu als Guerrers de Lyoko que han ďanar al sector 5 per a corregir el detector de torres. Surten del sector on estava la torre evitant la Sissi-XANA.

ĽUlrich, en William i ľAelita agafen el transportador i van al sector 5, on apareix la Scyphozoa que sembla que vol posseir altre cop en William. Però ľUlrich i ľAelita fan que la Scyphozoa escapi. Al sector 5 apareix en William-XANA, i comença una lluita del William de debò contra en William-XANA.

Al final en William de debò desvirtualitza en William-XANA, i a ľescàner surt un petit xip que recull ľAelita per a examinar. Els altres arriben a la terminal, i allà apareix altre cop la Sissi-XANA i la Scyphozoa, però ľAelita corregeix el detector de torres i en Jeremie desvirtualitza els tres. La Sissi-XANA crida per la derrota.

A la fàbrica tots comenten que és millor que en William no vagi més a Lyoko perquè el XANA vol tornar a posseir amb la Scyphozoa, però ell diu que no hi ha necessitat: els pares ďen William es canviaran de casa anant-hi més lluny, i per això ell deixarà Kàdic i canviarà ďescola.

Al final del capítol, tots els Guerrers de Lyoko diuen adéu a en William, i ell va amb els seus pares. En Jeremie, després que el cotxe s’en va, diu al grup: “Tenim un xip de XANA per examinar” referint-se al xip que es va materialitzar quan en William va desvirtualitzar el seu clon.

Curiositats

  • En la cinquena temporada oficial de la sèrie (Codi Lyoko: Evolució) apareix en un capítol un clon ďen William-XANA que també lluita amb el veritable William. També aquest venç al clon.
  • És la segona vegada que un personatge s’enfronta contra un clon seu. La primera vegada va ser a la temporada 3, on ľUlrich es va enfrontar contra un clon seu al que va aconseguir vèncer després ďuna batalla èpica.

Galeria

Successió de capítols

98: El XANA es fa més poderós 99: En William contra en William 100: El Kiwi va a Lyoko

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori