FANDOM

Ermita.jpg

Cartell de ľErmita.

ĽErmita (nom original Ermitage) és una casa vella abandonada, que quan ľAelita entra, comença a recordar el seu passat, llavors troba un peluix amb forma ďelf, i que el reconeix com “el senyor Pück”. Després descobreixen que el peluix conté la clau ďun amagatall on en Franz Hopper va guardar els CD-ROM que contenen el seu diari. Conclusió: ľErmita no és altra cosa que la casa de ľAelita! Per tant, la casa ďen Franz Hopper, el seu pare.

Locs de ľErmita:

  • Sala ďestar: És la sala en la que ľAelita té visions del seu pare ensenyant-li a tocar el piano. També apareix al simulador creat per XANA a Lyoko al capítol 82 (Record llunyà).
  • Pati: És un pati que hi ha al darrere de la casa. Té una mànega que encara funciona, vist al capítol 51 (Revelacions) en què XANA va intentar ofegar ľOdd, algunes plantes marcides, i moltes enfiladisses, i un passadís secret que en Franz Hopper va construir fins les clavegueres per tenir un accés ràpid a la fàbrica en cas ďurgència (es veu en els records de ľAelita en diversos capítols).

Llocs
LyokoKàdicFàbricaErmitaCasa de la YumiMar digitalRèpliquesLimbe virtual

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori