FANDOM

Espectromania
LyokoE3
Títol original (francès) Spectromania
Títol en anglès Spectromania
Número total 98
Temporada 5 (Evolució)
Estrena original 5 de gener del 2013
Tipus de capítol Atac de XANA
Llista de capítols
anterior
Còrtex
següent
Senyora Einstein

Espectromania és el capítol 3 de Codi Lyoko: Evolució i el 98 en total, i va estrenar-se el 5 de gener del 2013.

Argument

El dia a Kàdic és bastant normal. Fins que una noia ve a abraçar tendrament ľAelita. ĽOdd diu un acudit sobre això, però ľAelita se sent malament. ĽUlrich després intercedeix i allibera ľAelita. Llavors les orelles de ľUlrich li comencen a brunzir… mentre que una torre s’activa. Llavors la noia abraça la Yumi. Tots corren i es fiquen en una habitació, i en Jeremie diu que la noia és en realitat un clon polimòrfic del XANA que vol robar els codis que va implantar en els Guerrers de Lyoko.

ĽUlrich, la Yumi i ľAelita es troben malament. Llavors decideixen que ľOdd romangui per ocupar ľespectre mentre els altres s’escapen per la finestra i se’n van a la fàbrica. A ľhabitació, apareix en Jim, i ľOdd li deixa passar.

Els altres arriben al laboratori i en Jeremie virtualitza ľAelita, la Yumi i ľUlrich en el sector del desert de Lyoko, on ja no pateixen el dolor a causa de la virtualització. Munten en els seus vehicles i van per a la torre, però es troben amb blocs i una taràntula. La batalla comença. A la Terra, ľOdd escapa ďen Jim i s’hi amaga, però ľespectre ľagafa de sobte.

Al desert, ľUlrich destrueix la taràntula, però llavors un bloc el desvirtualitza. La Yumi intenta aclarir el camí i aconseguir que ľAelita passi. Aquesta última va cap a la torre per una duna alta… però un bloc la desvirtualitza.

La situació sembla ser crítica. En Jeremie ofereix de desvirtualitzar a la Yumi fins que ľAelita té un pressentiment: li demana a la Yumi a anar a desactivar ella mateixa la torre. En Jeremie i la Yumi es sorprenen… però decideixen provar-ho. Mentrestant ľUlrich donarà un cop de mà a ľOdd.

A la Terra, a diferència dels seus companys, ľOdd no sent debilitat per ľabraçada de ľespectre. Fins que de sobte ľespectre li torna a abraçar i ľOdd ľempeny. En Jim llavors ve a renyar-lo ďhaver abusat ďuna nena més petita que ell. Llavors el clon corre, i en Jim el persegueix. ĽOdd porta a ľUlrich amb ell i van a tancar a la seva habitació. En Jim va acabar quedant enrere, i ľespectre puja les escales. ĽOdd i ľUlrich tracten de bloquejar la porta de ľhabitació…

La Yumi a Lyoko, entra a la torre i accedeix a la interfície on és capaç ďinserir el codi: Lyoko. A la Terra, ľespectre desapareix abans que pugui trencar la porta del dormitori. En Jeremie i ľAelita estan parlant. ĽAelita creu que la Yumi és capaç de desactivar torres gràcies als codis fonts que els va implantar el XANA. Però una segona torre apareix activada. Això implica que hi ha un segon espectre.

La Yumi a continuació, agafa el superplat i va cap a la segona torre. A la Terra, ľOdd i ľUlrich deixen ľhabitació una mica tranquiŀlitzats. Però ľAelita descobreix que el segon espectre té ľaparença de ľUlrich… Ella immediatament truca ľOdd per advertir-lo. Llavors s’espanta i surt corrent del veritable Ulrich quan el clon apareix. ĽUlrich fuig de nou a la seva habitació, mentre que ľespectre intenta trencar la porta.

En Lyoko, la Yumi s’acosta a la torre, però apareix un cranc. La Yumi gairebé s’estavella contra una columna i el seu vehicle és desvirtualitzat. ĽOdd és virtualitzat però no arriba a temps per salvar-la, i és desvirtualitzada pel cranc. ĽOdd té més dificultats que la Yumi per entrar a la torre a causa de ľansietat. Al final aconsegueix entrar i desactiva la segona torre. La còpia desapareix després de trencar la porta del dormitori i just abans ďacabar amb ľUlrich.

A partir ďaquí, una nova avaluació és necessària. En Jeremie fabrica rellotges de Guerrer de Lyoko. Connectat a ells en temps real, es pot veure el nombre de codis font que els ha posat el XANA en el flux ďenergia del cos… I el resultat és alarmant: en particular ľOdd ja ha perdut molt.

Mitjançant la combinació de dades, calcula el punt en què el XANA ha recuperat el seu poder. Les dades són de nou preocupants: 70%. Si tingués tots els codis, prendria el control de la Xarxa i res podria aturar-lo.

Curiositats

  • Els Guerrers de Lyoko ja poden desactivar torres sense que ho faci només ľAelita. La Yumi i ľOdd desactiven la seva primera torre.
  • En William no apareix.

Galeria

Vídeos

Codi Lyoko Evolució - 3 (98) - Espectromania (català)23:12

Codi Lyoko Evolució - 3 (98) - Espectromania (català)

Successió de capítols

97: Còrtex 98: Espectromania 99: Senyora Einstein

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori