FANDOM

Aquest article tracta sobre el personatge que va crear el superordinador. Pel capítol, vegeu Franz Hopper (capítol).

Franz Hopper (nom real Waldo Franz Schaeffer) és el creador del superordinador, de Lyoko, i del XANA, a més del pare de ľAelita i el marit de ľAnthea Hopper (la mare de ľAelita).

Va ser professor de ciències a Kàdic (quan ell es va virtualitzar, la Suzanne Hertz el va substituir), va ser científic militar (no se sap perquè país treballava, es rumoreja que per als Estats Units) i aficionat a la mitologia nòrdica i clàssica i el piano. També va viure en una casa prop de Kàdic, anomenada “Ermita”. Jeremie té una còpia dels seus diaris, extreta ďuna sèrie de CD que van ser destruïts per XANA poc després que el grup els trobés. El diari es desxifra al capítol 51 (Revelacions).

Abans del capítol 33 (El gran mix), en Franz Hopper va ser atrapat en algun lloc dins de Lyoko. Ell podria arribar al món real amb ľús de les torres, però no amb tanta eficàcia com la del XANA. Ell vol ajudar el grup en la seva lluita contra XANA. Després de la destrucció de Lyoko, ell fuig al Mar digital, enviant al grup un missatge xifrat per informar-los sobre ell. El contingut del seu missatge encara no s’ha revelat. La seva forma en Lyoko no és humana, segons un flashback de ľAelita, apareix com un grup de llums flotants, mentre que a la temporada 4 apareix com una esfera celeste i rosa. Es va sacrificar per donar la potència al sector 5 perquè accepti el programa ďen Jeremie que destruiria al XANA i les seves rèpliques.

Personatges de Codi: Lyoko
Principals: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierKiwiXANA
Secundaris: Franz HopperSissiJimSenyor DelmasSenyora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamSubdigitalsTyronMés…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori