FANDOM

Jeremie Belpois
Jeremie.jpg
JeremieEvolució.png
Dades personals
Grup actual Guerrers de Lyoko
Àlies Einstein
Sexe Masculí
Edat 12 (fa 13 al capítol 49)
Nacionalitat Francesa
Alçada 1,47 m
Pes 31 kg
Color del cabell Groc
Color dels ulls Probablement negres
Família Pare: Michel Belpois
Cosí: Patrick Belpois
Llar Kadic
Romanços Aelita
Posseït pel XANA? Una vegada.
Altres dades També és coneix com a Jeremy Belpois, però oficialment aquest nom és incorrecte.
Dades a la sèrie
Actor/Actriu (Evolució) Marin Lafitte
Primera aparició El XANA es desperta
Última aparició Ľúltima missió

Jeremie Belpois és un noi superdotat que va a ľacadèmia Kàdic. És francès, té 12 anys al començament de la sèrie, i al capítol 49 (Franz Hopper), fa 13 anys. En Jeremie és un gran estudiant admirat pels seus professors, és el cervell del grup (fins i tot moltes vegades és anomenat “Einstein”, sobretot per ľOdd) i un gran expert en ordinadors. El seu pare, Michel Belpois, ľintenta convèncer a anar a una escola de superdotats als capítols 11 (La plaga) i 49 (Franz Hopper), però és molt comprensiu amb les decisions del seu fill com es mostra al capítol 82 (Record llunyà). Està enamorat de ľAelita, a la qual adora, li encanta la seva companyia i sempre va amb ella més que amb la resta. En Jeremie opera des de la fàbrica ajudant els seus amics en les seves missions. En tota la temporada 1 va treballar en la materialització de ľAelita. Més tard, desenvolupa diversos artefactes per ajudar, com els vehicles, i busca ľantivirus perfecte per ľAelita. Encara que no s’ha mostrat al públic, en Jeremie s’ha virtualitzat a Lyoko dues vegades i s’ha escanejat quatre vegades.

Detalls com a Guerrer de Lyoko

  • Aparença: Sempre porta un jersei de coll alt blau, o grana a la temporada 4, i pantaló amarronat o gris. Usa un pijama blau fosc, compost per una camisa i un pantaló llarg. Es ros i porta ulleres.
  • Arma a Lyoko: Desconeguda.
  • Poder a Lyoko: Desconegut.
  • Habilitat: La seva gran inteŀligència li permet gestionar el superordinador amb gran soltesa, i desenvolupar programes molt complexos per a persones fins i tot més gran que ell. No obstant això, la seva habilitat física no és massa destacable (es podria destacar per pèssima), tot i haver-se tirat a la piscina a salvar-li la vida a Aelita, i haver recorregut la teulada de Kàdic ell solet (escalant).
  • Punts vitals: Desconegut, suposadament 100, como la resta.
  • Vehicle: No té, però ell ha creat quasi tots.

Característiques

En Jeremie Belpois és un noi ros, baix i prim. Sempre porta pantalons marrons que són més aviat curts i una camisa blava. Els més cridaners són les ulleres rodones i grans, que donen una mirada penetrant. En Jeremie és el més tímid dels quatre amics, però també el més inteŀligent, i estima ľAelita, però prefereix no mostrar-ho. A ell li encanta ľescola, i també parla dels temes més avorrits. Quan ľAelita va venir a la terra ell volia ensenyar-li el món, també si no fos per ell Lyoko mai hauria estat descobert.

En general, està a càrrec del superordinador per dues raons principals: és ľúnic realment bo per saber com utilitzar el superordinador i perquè té massa por de la virtualització. Però en Jeremie s’ha virtualitzat a Lyoko dues vegades i escanejat quatre vegades:

  1. Gràcies a la primera vegada que es va escanejar no és afectat pels retorns al passat (no s’ha vist).
  2. Al capítol 19 (Frontera) volia virtualitzar-se per parlar amb ľAelita personalment, però quan es va escanejar la virtualització va sortir malament, i en Jeremie va a parar al limbe virtual. Quan es troba amb ľAelita, ella té la seva aparença de Lyoko, però en Jeremie té la seva aparença del món real.
  3. Al capítol 24 (Canal fantasma) es va virtualitzar a Lyoko per accedir al canal fantasma creat pel XANA i salvar els seus amics, però es virtualitza en un simulador de la Terra i es veu la seva aparença del món real, no de Lyoko.
  4. Al capítol 31 (El senyor Pück) va haver de lluitar per no ser posseït pel XANA, ja que lluitar a Lyoko els dóna resistència als del grup que els evita ser posseïts. El seu aspecte a Lyoko segons ľOdd i ľUlrich és “ridícul”, encara que se suposa que no es refereixen a ľaspecte físic, sinó a la seva forma de lluitar. Pel que sembla el van atacar dos megatancs i en Jeremie es va espantar i va sortir corrent. Després de la seva última virtualització, assegura que no vol tornar mai més a Lyoko arribant a afirmar “Prefereixo ser posseït pel XANA abans de tornar aquí”. Però ľaparença ďen Jeremie a Lyoko tampoc s’ha vist.

La primera aparició

En Jeremie apareix per primera vegada en el preludi (El XANA es desperta) en el qual, al mateix temps a la recerca de peces per construir un robot que havia de fer en un concurs escolar, es troba la sala de control i, més tard, la sala de ľescàner i el superordinador.

La família ďen Jeremie

De la família ďen Jeremie només es coneix el seu pare Michel Belpois, que apareix en els capítols 49 (Franz Hopper) i 82 (Record llunyà), que vol dur en Jeremie a una escola per a superdotats. En Jeremie també té un cosí, Patrick, qui apareix en el capítol 88 (Cosins).

Paper a Codi: Lyoko

Als Guerrers de Lyoko, en Jeremie ha de lidiar amb el superordinador i defensar als seus amics (per exemple, quan hi ha un monstre, en Jeremie els adverteix que es preparin). Quan el XANA activa una torre, la localitza i envia les coordenades al grup. En Jeremie és considerat el líder del grup, encara que alguns pensen que és la Yumi.

Experiments i equips

En Jeremie té diverses eines que ľajuden en les seves aventures, dels quals el més important és ľordinador portàtil que ľavisa immediatament si el XANA ataca, com es veu en molts capítols de la sèrie. En Jeremie està molt interessat en robots, com es veu al capítol 20 (Els robots), el 18 (Música mortal), i al preludi (El XANA es desperta). Els seus robots són sovint construïts amb dispositius ďalta tecnologia, normalment molt cars i ľorigen és un misteri. En Jeremie també té un vestit de protecció contra la radiació, que ľutilitza al capítol 37 (Interès comú) per inserir urani al superordinador perquè s’havia esgotat, i si no ho fa el superordinador s’apagarà, i amb ell ľAelita. És possible que aquest vestit ja estigués a la fàbrica des de ľèpoca ďen Franz Hopper, ja que una cosa així no es pot comprar en una botiga, encara que és estrany que sigui precisament de la talla ďen Jeremie, sent que per molt temps només en Franz Hopper coneixia ľexistència del superordinador i per tant, era ľúnic que ľhagués operat.

Galeria

Personatges de Codi: Lyoko
Principals: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierKiwiXANA
Secundaris: Franz HopperSissiJimSenyor DelmasSenyora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamSubdigitalsTyronMés…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori