FANDOM

La germana gran
Lyoko106
Títol original (francès) Sœurs
Títol en anglès Sisters
Número total 106
Temporada 5
Estrena original 25 de març del 2013
Tipus de capítol Viatge amb ľSkid
Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Un viatge en el temps (2a Part)
següent
Ja falta menys

La germana gran és el capítol 11 de la temporada 5 i el 106 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 25 de març del 2013.

Argument 

El capítol comença a ľhabitació de ľUlrich i ľOdd, i en Jim els desperta. Després, a casa de la Yumi, els seus pares li diuen que estaran fora tot el dia per treball, i que ella ha de cuidar del seu germà petit, Hiroki. La Yumi acompanya ľHiroki al coŀlegi, i ell es posa a parlar de la seva relació amb ľUlrich.

Una vegada a la cafeteria, en Jeremie informa als Guerrers de Lyoko que el nou Skid serà més potent i podrà fer-se invisible, i que després de les classes el provaran. La Yumi no pot anar amb ells perquè ha de cuidar del seu germà i de la casa.

A classe ďeducació física, estan ľAelita, ľOdd, ľUlrich, en Jeremie i el clon de la Sissi, i en Jim diu que fins la Sissi va millor a la classe que en Jeremie. Quan acaba la classe, van cap a la fàbrica i es posa a ploure una mica.

ĽUlrich té el pressentiment que el XANA atacarà durant la missió, però al laboratori en Jeremie no detecta cap torre activada. ĽAelita, ľUlrich i ľOdd es virtualitzen al cinquè sector i van a la sala de ľSkid, on veuen el nou Skid. Els tres es munten a ľSkid i surten cap al sector del bosc. En Jeremie activa un programa i ľSkid entra al Mar digital.

A casa de la Yumi, ľHiroki diu a la seva germana que juguin a un joc, però la Yumi es nega. Llavors ľHiroki diu que si no juguen li dirà als seus pares que la Yumi és irresponsable i no sap cuidar bé de la casa i del seu germà. La resta del grup, una vegada al Mar digital, en Jeremie els dóna les coordenades de la nova rèplica.

Quan es disposen a entrar, el XANA activa una torre al sector de gel i han de tornar a Lyoko. En Jeremie diu que ja tornaran a la rèplica un altre dia, i que ara la prioritat és el XANA.

ĽSkid entra al sector del gel, i en Jeremie crida a la Yumi avisant-la de ľatac del XANA. ĽHiroki no deixa a la Yumi anar-se’n, i en Jeremie usa el sintetitzador de veu per simular que és el seu pare dient que deixi a la Yumi anar-se, i quan ľHiroki es posa a fer preguntes, en Jeremie diu que n’hi ha un túnel i penja.

ĽAelita coŀloca ľSkid prop de la torre i desembarquen, i després es torna invisible. La Yumi arriba a la fàbrica, i en Jeremie la virtualiza. Llavors apareixen blocs, taràntules voladores i mantes. Odd s’encarrega dels blocs dient que “desbloquejarà la situació”. ĽUlrich s’encarrega de les mantes, la Yumi de les taràntules i ľAelita de la torre. Però apareix la Sissi-XANA.

ĽOdd destrueix els blocs i va a per les mantes, pujant-se en una. ĽUlrich lluita contra la Sissi-XANA i ell és desvirtualitzat, però la Yumi desvirtualitza la Sissi-XANA. Una taràntula desvirtualiza la Yumi, però ľOdd fa que la seva manta dsvirtualitzi a una altra taràntula. Al final ľOdd acaba amb totes les mantes i gairebé totes les taràntules, però faltava una que el desvirtualitza. ĽAelita desvirtualitza la taràntula restant amb el camp ďenergia i va cap a la torre, i la desactiva.

A casa de la Yumi, els seus pares pregunten a ľHiroki que com és que està sol a casa, i quan ell els parla de la trucada, comencen a sospitar. Llavors apareix la Yumi, i arregla la situació. ĽHiroki diu que la Yumi és molt responsable, ja que li va prometre dir això si jugava amb ella.

Curiositats

  • El XANA no ataca la Terra.

Galeria

Successió de capítols

105: Un viatge en el temps (2a Part) 106: La germana gran 107: Ja falta menys