FANDOM

La gran batalla
Lyoko127
Títol original (francès) La grande bataille
Títol en anglès The Great Battle
Número total 127
Temporada 5
Estrena original 6 de febrer del 2014
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Ànimes
següent
La trobada desitjada

La gran batalla és el capítol 32 de la temporada 5 i el 127 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 6 de febrer del 2014.

Argument 

El capítol comença a la fàbrica, on estan els Guerrers de Lyoko. En Jeremie, amb ajuda ďen Franz Hopper, aconsegueix dominar els míssils que va llançar el XANA i els desvia a ľespai fora de la Terra. En Franz Hopper aconsegueix desactivar ľenllaç de ľarmeria amb el XANA. En Jeremie i en Franz Hopper també aconsegueixen fer que els escàners per a la virtualització funcionin de nou, però en Jeremie diu que ja no necessiten anar a Lyoko. La Yumi, ľOdd, ľUlrich i la Sissi diuen que tornaran a Kàdic per diferents motius, i ľAelita es quedarà amb en Jeremie a la fàbrica.

A Kàdic, la Yumi veu al seu germà Hiroki parlant amb la Milly, i ľUlrich i la Yumi se sorprenen per veure’ls junts. La Yumi va fins als dos, i ľHiroki diu a la seva germana major que surt amb la Milly des de fa una setmana. La Yumi diu a ľHiroki que vingui amb ella per parlar, i tots dos van fins al parc. Allà la Yumi diu a ľHiroki que el senyor Delmas va trucar als seus pares perquè ell se salta les classes, i la Yumi diu que ara entén què fa. ĽHiroki demana a la Yumi que no digui als seus pares que surt amb la Milly, i la Yumi diu que ho ha de fer. Llavors ľHiroki diu que va gravar la Yumi parlant en somnis, i diu: “Ulrich… Lyoko…”, i ľhi podria donar a la Milly per a les notícies. La Yumi accepta a guardar el secret, i se’n va. ĽHiroki torna amb la Milly.

A la sala ďesbarjo, ľUlrich i ľOdd estan jugant al tennis de taula, i ľOdd diu que la Sissi ara està a la seva habitació amb el seu maquillatge. La Yumi ve enfadada, i ľUlrich i ľOdd li pregunten què passa, però ella no vol respondre. Llavors rep una trucada ďen Jeremie, que diu que vinguin immediatament a la fàbrica perquè el XANA ha reactivat el superordinador de ľEstació Espacial Internacional i està preparant un atac. Ràpidament, ľOdd, ľUlrich, la Yumi i la Sissi van a la fàbrica per les clavegueres. Quan arriben, en Jeremie diu que ja ha virtualitzat ľAelita i portarà ľSkid al sector del desert, amb el que en Jeremie virtualitza els altres quatre al desert. Mentrestant, ľAelita treu ľSkid del cinquè sector i el porta al sector del desert.

ĽAelita amb ľSkid es reuneix amb els altres quatre, i en Jeremie diu que la Sissi anirà en el NavSkid ďen William. Els quatre munten en ľSkid i se submergeixen al Mar digital. Han ďestar cinc minuts, però apareixen quatre peixos. ĽAelita es disposa a llançar els NavSkids, però en Jeremie diu que en Franz Hopper està transmetent dades. Llavors en Jeremie activa un programa ďen Franz Hopper, i de sobte els peixos queden paralitzats. En Jeremie diu als Guerrers de Lyoko que tenen poc temps i els peixos tornaran a atacar, i han de destruir-los. ĽAelita des del Skid destrueix dos peixos, però queden dos més. Els peixos tornen a moure’s i ataquen ľSkid, i llavors ľAelita llança els NavSkids. Per sorpresa de tots, la Sissi destrueix als dos peixos, abans que els altres facin alguna cosa. Tots feliciten a la Sissi, i tornen a Lyoko perquè han passat els cinc minuts.

A Lyoko, ľSkid entra de nou al sector del desert i després al cinquè sector, i amarren ľSkid a la torre del cinquè sector. En Jeremie activa la torre, i es disposa a fer el teletransport. ĽOdd suggereix anar ell amb la Sissi, i com que els altres no diuen res en contra, en Jeremie teletransporta ľOdd i la Sissi a ľespai. Allà, la Sissi queda sorpresa, perquè estan a ľespai i es veu la Terra des de lluny. La Sissi diu que és bonic, i ľOdd diu que han de destruir el superordinador. Els dos comencen a anar a la sala del superordinador de ľespai, però allà troben que els astronautes estan posseïts pel XANA, controlats pel superordinador de ľespai. ĽOdd comença a lluitar contra ells, però en Jeremie li recorda que en realitat són homes importants i han de vigilar amb els atacs.

A Lyoko, ocorre una sorpresa: apareixen megatancs i crancs al cinquè sector. Això demostra els nous poders del XANA. ĽAelita, ľUlrich i la Yumi baixen de ľSkid per lluitar, però la Yumi ràpidament és desvirtualitzada. A la sala ďescàners, la Yumi diu que avui no és el seu dia. ĽUlrich destrueix diversos crancs i ľAelita destrueix alguns megatancs, però ľUlrich acaba desvirtualitzat també. A ľespai, la Sissi troba uns vestits ďastronauta i té una idea: posar-se els vestits perquè els astronautes posseïts no sàpiguen que són ells. ĽOdd està ďacord, i quan es posen els vestits, els posseïts no saben qui són. Llavors ľOdd i la Sissi van fins la sala del superordinador de ľestació, i aconsegueix destruir un conducte ďaigua. Llavors cau aigua de nou al superordinador, i els astronautes deixen ďestar posseïts.

A Lyoko, ľAelita és desvirtualitzada, però ľOdd i la Sissi apareixen i destrueixen als monstres restants. Després ľOdd es posa a la cabina de ľAelita i porta ľSkid una altra vegada al seu garatge, i després tornen a la fàbrica. Missió complerta. A la fàbrica, tots feliciten una altra vegada a la Sissi, i en Jeremie diu que ha de trobar una manera de materialitzar en Franz Hopper. També diu que el XANA ha augmentat bastant el seu poder, i han ďaturar-lo. La Yumi rep una trucada de ľHiroki, i que li diu que la vol veure al parc. La Yumi accepta. A Kàdic, ľHiroki demana perdó a la Yumi i diu que no se saltarà més classes, però a canvi la Yumi ha de guardar el secret als seus pares de la seva relació amb la Milly. La Yumi accepta, i acaba el capítol amb ľHiroki i la Milly junts i la Yumi somrient.

Galeria

Successió de capítols

126: Ànimes 127: La gran batalla 128: La trobada desitjada

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori