FANDOM

Nicolas

En Nicolas.

Nicolas Poliakoff és un dels dos nois que van amb ľElisabeth Delmas, la filla del director. És un alumne intern de ľacadèmia Kàdic. Ell és ľestereotip pinxo musculós, i té un sentit molt estrany ďhumor. En Nicolas és el millor amic de ľHervé Pichon, i per tant generalment està ďacord amb ell en els arguments i segueix el seu exemple. Encara no se sap exactament per què es va unir a la banda de la Sissi, però probablement a causa que ľHervé ho va fer. En Nicolas també està enamorat de ľAelita, però és massa “estúpid” per obtenir alguna cosa amb ella. Sap tocar molt bé la bateria com es veu al capítol 2 (Veure per creure), on forma part dels progressistes Pop Rock, una banda que va començar ľOdd. Com a resultat, és sens dubte més tolerant i amable cap als Guerrers de Lyoko que ľHervé i la Sissi.

Al capítol 40 (Ľatac dels zombis), es revela que en Nicolas veu massa peŀlícules de terror, i per tant sap prou de zombis i les seves febleses. Irònicament, fins i tot ell mateix es va convertir en un zombi. En alguns episodis, es mostra que té almenys cert grau ďinteŀligència, com quan ell va escriure ľobra al capítol 15 (Atac de riure). En Nicolas també és fàcil ďespantar, com ľHervé. Al capítol 95 (Records del passat) ell i ľHervé són finalment rebutjats per la Sissi.

Va ser posseït per XANA als capítols 35 (Apostar sobre segur) i 91 (Mala cobertura).

Personatges de Codi: Lyoko
Principals: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierKiwiXANA
Secundaris: Franz HopperSissiJimSenyor DelmasSenyora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamSubdigitalsTyronMés…