FANDOM

Pilot automàtic
Lyoko119
Títol original (francès) Pilote automatique
Títol en anglès Autopilot
Número total 119
Temporada 5
Estrena original 13 de novembre del 2013
Tipus de capítol Teletransport des de Lyoko
Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Ľexèrcit de robots
següent
La impostora torna

Pilot automàtic és el capítol 24 de la temporada 5 i el 119 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 13 de novembre del 2013.

Argument 

El capítol comença al matí a Kàdic i tots estan fora esperant als seus pares, ja que hi ha vacances per dues setmanes perquè ľescola Kàdic ha de fer reparacions i arranjaments. Els Guerrers de Lyoko menys en Jeremie estan tranquils amb ľassumpte, perquè en Jeremie té por ďun atac del XANA. ĽAelita diu que es tranquiŀlitzi una mica, i la Yumi els diu que no podrà ajudar-los en molt perquè estarà de viatge a Ucraïna amb la seva família a visitar a una tia. ĽUlrich els diu que estarà una mica lluny però si el necessiten que el cridin, ja que estarà amb els seus pares i ľOdd diu que no estarà tan lluny pel que no té problemes.

De sobte arriben el pares de la Yumi i ella ja ha ďanar-se’n, per la qual cosa s’acomiada de tots. ĽUlrich li diu que es cuidi, però ella li diu que no es preocupi. Després es fica al cotxe i es va. Els pares de ľOdd arriben, per la qual cosa s’acomiada i se’n va. Després vénen els de ľUlrich, ell fa el mateix i dins del cotxe el seu pare li diu: “Veig que mai canvies a aquests amics que tens”, i ell li diu: “Tu tampoc canvies aquesta actitud arrogant”. Després que tots han marxat, a Lyoko una torre s’activa al cinquè sector, mentre la Yumi va muntant-se a ľavió…

El portàtil ďen Jeremie sona perquè una torre s’ha activat. En veure això, ell truca a ľOdd que li posa ľexcusa als seus pares que ha de buscar alguna cosa a la seva habitació, i ľAelita truca a ľUlrich que estava amb un mal pressentiment relacionat amb la Yumi i en escoltar ľadvertiment baixa del cotxe del seu pare sense cap tipus ďexplicació, la qual cosa òbviament ľenfuria. Un cop a la fàbrica, en Jeremie no troba la torre en cap dels quatre sectors. ĽOdd li diu que busqui al cinquè sector que no ho ha fet, en Jeremie li diu que és una ximple idea que en aquest sector no n’hi ha torres però ľAelita li diu que busqui doncs sí hi havia una torre que el XANA va utilitzar per crear el clon del seu pare en un altre atac i tampoc podia ser detectada. En Jeremie ho fa i se n’adona que tenen raó. Abans ďanar a Lyoko pensen ľassumpte. ĽAelita diu que si el XANA ha activat aquesta torre és perquè necessita més temps per a què ells vagin a buscar-la, doncs és difícil i més que res energia, per la qual cosa el seu pla ďara és gran i Ulrich se n’adona que ľatac va dirigit a ľavió on està la Yumi. Al mateix temps la cabina i els pilots són posseïts per un espectre que segueix entrant en el cos dels altres passatgers, inclosos ľHiroki i els pares de la Yumi.

Al ja saber això, els Guerrers de Lyoko es virtualitzen i es mouen ràpidament, però de sobte en Jeremie rep una trucada de la Yumi que li diu: “Jeremie, tenim un gran problema, el XANA ataca ľavió en el qual estic!” i ell li diu: “Sí, Yumi ho sabem”, i ella li contesta: “Sí? També saps que tots els passatgers estan posseïts i m’estan atacant!?”. Yumi penja mentre tracta de defensar-se, en escoltar això tots es donen pressa (especialment ľUlrich). ĽAelita els diu que esperin que pensin ľassumpte perquè és molt clar que la Yumi no podrà resistir molt, i que para quan arribin i desactivin la torre podria ser tard per a ella. En sentir això, ľUlrich s’enfada però sap que té raó, per la qual cosa es posen a pensar ràpidament. I ľUlrich li diu a en Jeremie que el teletransporti per salvar la Yumi, però ell li diu que no perquè ľúltima vegada va ser molt perillós i de totes maneres no arribaria mai a temps, ni amb el supersprint. Però ľAelita li diu que utilitzi el programa que van crear per teletransportar els vehicles.

En Jeremie diu que no, que és molt arriscat perquè el programa no ha estat provat i que també el XANA és molt fort. També diu que si algú veu a un ďells vestit així i amb els vehicles volant, hauran de fer un retorn al passat i això farà més fort al XANA, així que es nega. Però amb una mirada molt horrorosa, ľUlrich li diu: “Mira, Jeremie, m’és igual si vols o no! Si no em teletransportes ara mateix i li passa alguna cosa dolent a la Yumi, et juro que et mato‼”. En sentir això, en Jeremie se n’adona que no menteix i que és cert, la Yumi és la prioritat ara, així que li mana anar a ľSkid mentre aplica el programa… ĽUlrch arriba, puja i immediatament se submergeix al Mar digital, espera 5 minuts i surt. En Jeremie el teletransporta a la pista ďaterratge i amb el supersprint, va corrent el més que pot i en Jeremie, molt nerviós, li envia la moto que sí ha funcionat! ĽUlrich es munta i immediatament es mou. Mentrestant, la Yumi està en problemes i els passatgers estan a punt ďentrar a la cabina ďequipatge on està amagada. De sobte entren amb una explosió elèctrica, que crea un forat que la succiona i la treu volant de ľavió.

Mentre cau a molt alta velocitat i veient una mort segura, ella s’entristeix que no li va dir mai a ľUlrich el que pensa ďell, i llavors és atrapada per ľUlrich que ha arribat a temps amb la moto. La Yumi en veure’l vessa llàgrimes i abans que pregunti que si està bé, ella ľabraça amb molta força i li dóna moltes gràcies amb llàgrimes en els ulls i que li demana perdó per haver-li preocupat tant, mentre ľUlrich la mira amb un tendre somriure. Mentre a Lyoko, ľAelita i ľOdd arriben a la torre, però està custodiada per dues mantes, cinc cucs i la Sissi-XANA. ĽOdd decideix lluitar amb les mantes i domar-les per atacar als cucs i distreure a la Sissi-XANA mentre ľAelita va a la torre. Comencen a lluitar i ľOdd destrueix una manta i salta atrapant a ľaltra, disposat a atacar a la Sissi-XANA amb ella, però se n’adona que ha desaparegut i de sobte ľespasa ďella surt sota la manta destruint-la i desvirtualitzant a ľOdd també.

ĽAelita, en veure això, immediatament se n’adona que la maldat del XANA ha incrementat molt doncs va anar pitjor que la vegada que ho va fer en William-XANA amb els crancs de ľaltra vegada, en això en Jeremie li avisa que la Sissi-XANA s’apropa molt ràpid amb ľesperit rosa, així que ľAelita activa les seves ales i fuig tan ràpid com pot. Mentre a la terra ľUlrich i la Yumi, els dos muntats a la moto, es dirigeixen volant a tota velocitat cap a la fàbrica des ďUcraïna, però els posseïts encara a ľavió el controlen i el dirigeixen també a aquesta amb la intenció de destruir-la. En adonar-se ďaixò, la Yumi truca a en Jeremie i li informa. En Jeremie diu a ľAelita que vagi de pressa que si no tot s’acabarà, però ella li diu que no pot fer molt ja que la Sissi-XANA ľestà perseguint i no la deixa, i ha de destruir a aquests cucs per anar a la torre i que és gairebé impossible sola.

En Jeremie en sentir això, li diu a ľUlrich que atès que la Yumi ja està segura i és obvi que faran el retorn al passat, el portarà de tornada a ľSkid perquè ajudi ľAelita, i quan ja era a punt de fer-ho, ľOdd arriba i diu: “I per què no va en la moto volant i lluita contra els posseïts per donar-nos temps? Després de tot, si el derroten, tornarà a Lyoko i podrà ajudar a ľAelita”. ĽAelita pensa i diu que ľOdd té raó i que facin això, per la qual cosa ľUlrich deixa la Yumi en un lloc segur i vola cap a ľavió i entra directament en la cabina de controls, disposat a lluitar contra els posseïts. Mentre a Lyoko, ľAelita fuig de la Sissi-XANA mentre evita els atacs dels cucs, i en el procés destrueix a un amb el seu camp ďenergia.

A la Terra, ľUlrich té un fort duel amb els posseïts i a pesar que al principi guanyava, ja està començant a perdre. Però abans de ser derrotat, destrueix amb la seva katana el panell de control perquè triguin a controlar ľavió. A Lyoko, ľAelita encara fuig de la Sissi-XANA i dels trets dels cucs, però aconsegueix destruir a un amb un camp ďenergia que en explotar fa que caigui ľaltre al forat al costat de la torre ďaquest sector.

Finalment ľAelita acaba envoltada per la Sissi-XANA i els dos cucs que falten, i ľavió ja estava caient i apunto de xocar amb la fàbrica. Quan tot ja semblava haver acabat, la Sissi-XANA diu: “Tot s’ha acabat, heu perdut! Ha Ha Ha!”. De sobte les katanas de ľUlrich la travessen per ľesquena mentre ell diu: “NO! Tu has perdut!” i els seus dos clons amb el supersprint destrueixen ràpidament els dos cucs que falten, acabant així la batalla. Quan ľAelita es disposa a donar-li les gràcies, ell li diu que ho faci després del retorn al passat i que ara desactivi la torre ràpid. ĽAelita en sentir això, ràpidament entra a la torre abans que ľavió xoqui contra la fàbrica i en Jeremie activa el retorn al passat immediatament.

Tot torna a estar com al principi. Ara la Yumi decideix portar ľAelita amb ella cosa que els seus pares accepten, ľUlrich al contrari segueix molest per que sap el que li dirà el seu pare en arribar. arriben en Takeo i ľAkiko disposats a anar-se, però abans la Yumi i ľAelita li donen les gràcies a ľUlrich per haver-les salvat tan valentament donant-li ambdues un petó en les galtes, cosa que ľUlrich es posa molt vermell i desperta ľenveja de ľOdd i la gelosia ďen Jeremie.

Galeria

Successió de capítols

118: Ľexèrcit de robots 119: Pilot automàtic 120: La impostora torna