FANDOM

Records del passat
Lyoko95
Títol original (francès) Souvenirs
Títol en anglès Echoes
Número total 95
Temporada 4
Estrena original 10 de novembre del 2007
Tipus de capítol Records de capítols anteriors
Llista de capítols
anterior
Lluita a mort
següent
XANA 2.0

Records del passat és el capítol 30 de la temporada 4 i el 95 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 10 de novembre del 2007.

Argument

El capítol comença a la cafeteria, on els Guerrers de Lyoko estan deprimits. Llavors apareix la Sissi, que coŀloca a ľUlrich un localitzador per seguir-lo amb un GPS.

El grup va a la fàbrica disposats a apagar el superordinador i la Yumi comença a dir unes paraules, i apareixen les experiències viscudes a Lyoko per ella i en Jeremie.

Quan el geni va a apagar el superordinador, resulta que no s’atreveix, fan una votació i només la Yumi ho vol fer. Llavors decideixen deixar-ho obert un dia més mentre pensen bé ľassumpte.

La Sissi descobreix que els Guerrers de Lyoko van a la fàbrica, i decideix anar més tard; en Nicolas i ľHervé posaran una excusa. En ľesbarjo, la Yumi està enfadada amb la resta del grup, i en Jeremie diu que va votar en contra perquè té por de perdre els amics que ha fet amb Lyoko, i la Yumi li comprèn.

A classe de gimnàstica, la Sissi no està perquè ha anat a la fàbrica, i en Nicolas diu ďexcusa que ella s’ha tornat boja. Mentre en Jim explica que la classe tracta sobre GRE, Gimnàstica Rítmica Esportiva, ľOdd explica les experiències viscudes a Lyoko i al món real.

Llavors en Jim els crida ľatenció, fa una demostració de GRE i ho fa malament. Llavors Odd es burla ďell dient que és un Gamarús Rovellat Espatllat, i en Jim els castiga al despatx del director.

A fora, ľUlrich explica les experiències viscudes a Lyoko. Mentrestant, la Sissi descobreix el superordinador i el diari virtual ďen Jeremie, assabentant-se de tot el que ha passat. Al pati, en William es troba amb la Yumi, i li pregunta si ho han apagat explicant que és perillós.

En una altra part de ľesbarjo, ľAelita explica a en Jeremie les seves experiències viscudes a Lyoko amb el seu pare. Llavors apareix la Sissi, que ho sap tot, i va a veure el seu pare a dir-ho, mentre tots els nois estan en reunió amb el director. Òbviament, el director no li creu la seva pròpia filla i la porta a la infermeria. Llavors decideixen fer un retorn al passat un cop més… ľúltim.

A la cafeteria, aquest cop ľUlrich sap que la Sissi li posarà el localitzador i no deixa que ľhi posi. Llavors decideixen que els Guerrers de Lyoko i la Sissi seran amics, i així no els molestarà més. Van a la fàbrica i decideixen que és hora ďapagar el superordinador. Tots s’acomiaden de Lyoko i diuen adéu. Al final, quan es tanca el superordinador, s’iŀlumina el terra com si el XANA encara no s’hagués mort del tot…

Curiositats

  • Al final, quan es tanca el superordinador, s’iŀlumina el terra com si el XANA encara no s’hagués mort del tot…
  • En William no es va unir als altres en el tancament del superordinador, sinó que també és rebutjat per la Yumi.
  • La Sissi és acceptada com a amiga dels Guerrers de Lyoko.

Galeria

Successió de capítols

94: Lluita a mort 95: Records del passat 96: XANA 2.0

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori