FANDOM

Roques gegants
Lyoko102
Títol original (francès) Roches géantes
Títol en anglès Giant Rocks
Número total 102
Temporada 5
Estrena original 5 de març del 2013
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
Break dance
següent
Ľaltra Aelita

Roques gegants és el capítol 7 de la temporada 5 i el 102 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 5 de març del 2013.

Argument 

És dissabte, ľOdd està content perquè n’hi ha mandonguilles de menjar i creu que és el millor que n’hi ha de menjar. Els Guerrers de Lyoko entren en el menjador on tenen una trobada amb el clon de la Sissi. En Nicolas i ľHervé s’apropen i intenten parlar amb el clon de la Sissi, però ľUlrich els diu que no molestin a la seva amiga i ells se’n van. Més tard, a la sala ďesbarjo, estan fent una competició de ping-pong ľOdd contra en Jim i guanya el professor de gimnàstica. A la nit, comença a fer un fred anormal, però tots diuen que és causa del clima. I tota la nit plou, i la Yumi sospita alguna cosa.

El matí següent, diumenge, tots es desperten i descobreixen que hi ha calamarsa. A la cafeteria una altra vegada, el portàtil ďen Jeremie comença a sonar: resulta que el XANA ha activat una torre al sector de les muntanyes i ha llançat un atac creant la calamarsada. ĽAelita, en Jeremie i la Yumi reaccionen ràpidament escapant a excepció de ľOdd i ľUlrich que estaven discutint. Aquests queden atrapats en el menjador per la calamarsa. ĽOdd intenta fer-se el valent sortint en direcció a la fàbrica, i ľUlrich es queda a Kàdic amb la resta ďalumnes. En Jeremie virtualiza a ľAelita, la Yumi i ľOdd al sector de les muntanyes.

A Kàdic, comença a caure de petites pedres de calamarsa a pedres gegantes de sorra i altres materials, i apareix ľUll de XANA al cel. ĽUlrich sap que és, i intenta trucar als altres però no hi ha cobertura a causa de la gran pedregada. A Lyoko apareixen tres megatancs i la Sissi-XANA per evitar que desactivin la torre. Un megatanc dispara a ľOdd, però ell utilitza per primera vegada el teletransport amb èxit i va cap a un altiplà, causant la destrucció ďun altre megatanc. Però n’apareixen més. A Kàdic, la cosa es complica: tot està ple de pedres, i estan danyant ľestructura dels edificis i altres coses que hi ha. En Jim intenta trucar a la policia, però la calamarsada només està sobre Kàdic i al centre de París fa sol, i no ľhi creuen.

A Lyoko, ľOdd lluita contra els megatancs mentre la Yumi lluita contra la Sissi-XANA. Després ďuna gran lluita, la Sissi-XANA guanya però ľOdd la desvirtualitza. Els megatancs van a per ľOdd i aconsegueixen desvirtualitzar-lo, però ľAelita els destrueix amb el camp ďenergia. A Kàdic la situació es posa pitjor, el sostre comença a aboiar-se. A Lyoko apareixen més megatancs, però ľAelita entra a la torre i la desactiva. Després de la gran destrossa a Kàdic la calamarsada desapareix com per màgia, i per reparar els danys tornen al passat.

És dissabte una altra vegada, i ľOdd diu a en Jeremie que el teletransport ha funcionat amb èxit. En Jeremie diu que ara ha de treballar per acabar ľSkid, i el més important: recuperar la Sissi. Aquesta vegada a la nit no fa mal temps. Ľendemà, diumenge, ľOdd fa una altra partida a ping-pong amb en Jim i guanya ľOdd.

Curiositats

  • Aquest és el segon capítol que ľOdd utilitza el teletransport, el primer cop va ser al capítol 63 (Triple mortal) i no el va tornar a utilitzar per una petita fallada per en Jeremie i després perquè ľOdd va dir que no ho necessitava.

Galeria

Successió de capítols

101: Break dance 102: Roques gegants 103: Ľaltra Aelita