FANDOM

Rutina
Lyoko22
Títol original (francès) Routine
Títol en anglès Routine
Número total 22
Temporada 1
Estrena original 28 de gener del 2004
Tipus de capítol Atacs de XANA
Llista de capítols
anterior
Zona de gravetat zero
següent
Enfonsar-se

Rutina és el capítol 22 de Codi: Lyoko que pertany a la temporada 1 i va estrenar-se el 28 de gener del 2004.

Argument

El capítol comença amb els Guerrers de Lyoko lluitant contra monstres de XANA en el sector del bosc. Estan lluitant contra megatancs i blocs. ĽOdd destrueix un megatanc amb una fletxa làser. Al final s’ho fan per aconseguir amb seguretat que ľAelita vagi a la torre. En Jeremie activa una retorn al passat.

Els Guerrers de Lyoko són al pati, i acaben de sortir ďuna classe amb la senyora Hertz. La Sissi ve a demanar coses a ľUlrich, però ells ja saben el que dirà i la Sissi, estranyada, se’n va. Més tard, ľUlrich proposa anar a fer una volta per Boulogne-Billancourt, i demana anar amb la Yumi, però ningú vol (en Jeremie vol treballar en materialitzar ľAelita) i se’n van als dormitoris.

ĽUlrich diu a ľOdd si no se n’adona que tots els dies són iguals, i ľOdd només diu un munt de desgràcies que li han passat com barallar-se amb la Noémie N’Guyen. ĽUlrich diu a ľOdd que està cansat ďanar a Lyoko i després a ľescola tots els dies, i sobretot per la situació amb la Yumi, però ľOdd es queda dormit.

ĽUlrich creu que la Yumi no té sentiments per ell i pensa en ell com un amic. ĽUlrich va a les dutxes i quan es dirigeix ​​a la seva habitació en acabar, es troba amb ľEmilie LeDuc el seu dormitori. Ella li pregunta si sabia on era en Jim. ĽUlrich diu que no i ella s’allunya, fent un aspecte estrany. ĽUlrich creu que ľEmilie podria sentir “alguna cosa per ell”. Llavors apareix en Jim, i li diu a ľUlrich que si és somnàmbul. Ell li diu que ľEmilie ľestava buscant. Aquesta nit, el superordinador s‘obre sol…

Al matí següent, la Yumi camina fins a Kàdic, i immediatament veu ľUlrich rient i parlant amb ľEmilie. La Yumi es posa molt gelosa, però ella intenta, sense èxit, amagar els seus sentiments. Sense voler diu que està sortint amb ľUlrich, i després ràpidament corregeix en què surten com amics. Mentre la Yumi està enfadada, en Nicolas i ľHervé intenten agafar refrescos de la màquina, i s’espatlla. La Sissi també té gelosia per veure ľUlrich amb Emilie, i ella diu a la Yumi que ells dos porten dos mesos junts.

El XANA ataca, i ľAelita contacta amb en Jeremie. La Yumi decideix anar a advertir ľUlrich, però el veu altra vegada amb ľEmilie. Es fiquen en una discussió gran, i la Yumi acaba acabant malament. ĽUlrich se’n va amb ľEmilie i diu a la Yumi que ja anirà, mentre ella se’n va a la fàbrica. Mentrestant, en Jeremie es pregunta quin ďells vol anar a Lyoko per assegurar-se que tot està bé, però no hi ha cap voluntari. Llavors en Jeremie es farta i els ordena anar a tots ells.

Quan van a Lyoko, al sector del desert, en Jeremie troba un error en el programa de materialització en ľúltim minut. Mentre que ľAelita està a la torre, una solitària llagasta ataca ľOdd. Ell és tocat, i en Jeremie descobreix que el XANA ha tocat el programa de desvirtualització, i els adverteix que vagin extremadament curosos. Després van a desactivar la torre.

Jeremie va a la sala ďescàners a veure què passa, i queda tancat allà pel XANA. Ell decideix baixar a la sala del superordinador amb una corda i lligat des de dalt, ja que ľúnica solució és treballar directament des del superordinador, una vegada que arriba, comença a substituir les targetes que el XANA va descompondre, però quan posa la última, el XANA ľelectrocuta i pren el control de la corda per atordir-lo pujant-lo i baixant-lo. Mentrestant, ľUlrich i la Yumi estan encara molt enfadats ľun a ľaltre, i els efectes de ľestat ďànim de tots es complica. Quan la Yumi va a destruir un cranc, aquest la intenta llançar al Mar digital. En Jeremie és electrocutat, i ara el XANA controla la corda.

Just quan està a punt de caure la Yumi, ľUlrich agafa la mà en ľúltim minut, salvant-la. ĽAelita va a la torre per desactivar-la. Després que ľUlrich s’atura amb la Yumi, tots dos queden atrapats en el moment, i estan a punt de fer-se un petó quan ľAelita desactiva la torre i en Jeremie activa una retorn al passat.

Tornant a la Terra, la Yumi i ľUlrich estan ďacord en no dir-li a en Jeremie, ľAelita, i ľOdd sobre el que gairebé va arribar a succeir. Ara la Sissi no pot enganyar la Yumi, i ella i ľUlrich aconsegueixen deixar en ridícul a la Sissi. En Jeremie diu que han de tornar a la classe de la senyora Hertz, i així acaba el capítol.

Curiositats

  • En ľacadèmia hi ha un pis ďhabitacions de noies i un altre de nois, en la sèrie s’esmenta que el de les noies està a baix i el dels nois dalt (encara que en el videojoc de la Nintendo DS és al revés). No obstant això, en sortir de les dutxes, ľUlrich es creua amb ľEmilie.
  • Després de la volta al passat, ľEmilie es posa feliç de veure a ľUlrich i la Yumi junts, el que indica que ella mai va tenir cap sentiment significatiu cap a ľUlrich, només el volia com amic.
  • Aquest capítol presenta ľescena més dramàtica de tota la sèrie, la discusió de ľUlrich i la Yumi, i alhora el més romàntic: ľUlrich i la Yumi gairebé es besen.
  • Mai es torna a fer referència a una possible atracció/relació entre ľEmilie i ľUlrich.

Galeria

Successió de capítols

21: Zona de gravetat zero 22: Rutina 23: Enfonsar-se

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori