FANDOM

Suzanne Hertz, coneguda pels estudiants com la senyora Hertz, és la professora de ciències a Kàdic. En general fa un munt ďexperiments amb els seus estudiants, la majoria dels quals són infectats amb un virus del XANA. També diu uns quants acudits (no molt sovint), el que fa que ella i els seus estudiants es posin a riure. Així mateix, no sembla importar si els estudiants surtin a fora de la classe, com es veu amb la Yumi al capítol 18 (Música mortal).

Ella va ser ľobjecte del XANA al capítol 21 (Zona de gravetat zero). En Jim Moralés, el mestre ďeducació física i supervisor del campus a vegades coqueteja amb la senyora Hertz, sobretot durant la temporada 2. No obstant això, ella no té sentiments cap a ell, també, pel seu matrimoni amb en Pedro. Ella sembla pensar que en Jeremie i ľHervé són dos dels seus millors alumnes i ľUlrich i ľOdd els dos pitjors. La Suzanne és també un dels assessors personals del senyor Delmas, ľaltre és en Jim. A ella li agrada ballar i pot ser bastant estricta en alguns moments, però és més aviat bona en temps de perill. Quant a ľaspecte físic i la veu, en general se la veu com una dona ďuns 60 anys.

A Codi Lyoko: Evolució és interpretada per Sophie Fougère. A diferència de ľoriginal, la senyora Hertz en Evolució no porta ulleres i el seu aspecte és jove com als 30 anys, i és castanya.

Com a curiositat, cal assenyalar que sempre escriu la mateixa fórmula a la pissarra (y = Ax + B), encara que estigui parlant de la fotosíntesi o de la nanotecnologia.

Personatges de Codi: Lyoko
Principals: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierKiwiXANA
Secundaris: Franz HopperSissiJimSenyor DelmasSenyora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamSubdigitalsTyronMés…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori