FANDOM

2

Temporada 2.

La temporada 2 de Codi: Lyoko es va estrenar el 3 ďagost del 2005 a França i està composta de 26 capítols. En aquesta temporada ľAelita ha estat materialitzada i a la Terra sota el fals nomb ďAelita Stones.

Argument de la temporada

La segona temporada, en contrast amb la primera, és més enfocada.

Ľanimació és més realista i detallada i la personalitat ďalguns personatges canvien. Al començament ďaquesta temporada de la sèrie, ľAelita viu a la Terra i arriba a Kàdic sota el nom ďAelita Stones, presentant-se com una suposada cosina de ľOdd que prové del nord (encara que en un principi la Yumi va dir que es deia Aelita “Lyoko” i ľOdd va dir que era ďHolanda).

En aquesta temporada apareix en William Dunbar, un noi nou que arriba a ľescola, que li agrada la Yumi, cosa que provoca rivalitat a ľUlrich.

ĽAelita comença a tenir visions ďuna vida que ella suposadament mai va viure i descobreixen a una persona anomenada Franz Hopper que podria tenir connexió amb Lyoko. A més, descobreixen un cinquè sector (anomenat Cartago) a Lyoko que és on habita el XANA i pel qual poden arribar fins a les seves dades i destruir-lo, i una mena de segona identitat que més tard es revela com en Franz Hopper atrapat a Lyoko, i és el creador del superordinador.

Mentrestant, XANA crea i envia un monstre anomenat Scyphozoa (anomenat informalment Medusa) per robar la memòria de ľAelita. A banda de la Schypozoa, el XANA també crea altres monstres als quals ľOdd els posa el nom de “cucs” i “taràntules”. Finalment, es revela que ľAelita és filla ďen Franz Hopper, creador de Lyoko i del XANA. També en Jeremie descobreix que el XANA no infectar ľAelita amb cap virus sinó que li va robar un fragment ďella. Però en anar a recuperar a Cartago (o com en diuen ells “sector 5"” tots són derrotats menys ľAelita qui és atacada per la Scyphozoa i li treu les claus de Lyoko amb què el XANA escapa del superordinador i fa que ľAelita mori, però seu pare Franz Hopper li retorna la vida i li retorna el seu fragment perdut que eren els seus records perduts sobre la vida que portava a la Terra.

Capítols (2005)

Successió de temporades

Temporada anterior Temporada actual Temporada següent
Temporada 1 Temporada 2 Temporada 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori