FANDOM

La temporada 5 de Codi: Lyoko és un projecte de fans per a continuar la temporada 4 de la sèrie que va ser planejada abans de la planificació de Codi Lyoko: Evolució. Va ser llançada el 4 de novembre del 2009 a YouTube en castellà amb subtítols en anglès, i van ser planejats 35 capítols dels quals només van ser estrenats a YouTube el primer i la meitat del segon. Al desembre del 2012, el projecte va ser canceŀlat amb el llançament de Codi Lyoko: Evolució, però el dia 2 de febrer del 2013, va ser confirmada la continuació de la temporada 5 de fans per ľempresa Dýmapko i està disponible en francès, anglès, espanyol, català i portuguès. Aquesta temporada va acabar el 12 de març del 2014, amb 35 capítols com va ser planejat.

Argument de la temporada

La temporada 5 (feta per fans) comença després de ľúltim capítol de la temporada 4, on la Sissi, que torna a descobrir el superordinador, és posseïda pel XANA. Una vegada posseïda, és escanejada (no es mostra) per ser immune als retorns al passat i comença a activar el retorn al passat una i una altra vegada per enfortir el XANA i li coŀloca un virus a ľAelita per evitar que tanquin el superordinador. El XANA també crea un clon polimòrfic ďen William-XANA a Lyoko (encara que aquest clon no dura gaire temps).

Ľuniforme de ľOdd canvia al seu antic uniforme però sense marques al front, i amb fletxes làser iŀlimitades. En William també ajuda a lluitar contra els monstres del XANA, en William-XANA i la Sissi-XANA. El XANA crea una rèplica més (del sector les muntanyes) i és destruïda. A la meitat de la temporada 5 és descobert que el XANA viu al centre del Mar digital, en un món virtual anomenat Xanadu (el nom ve de Garage Kids). Ara el grup ha ďenfrontar-se al XANA, alliberar la Sissi i destruir Xanadu.

Una altra novetat és el teletransport des de Lyoko a un lloc prop del superordinador de la fàbrica utilitzant ľSkid, aquesta vegada amb una torre de Lyoko. La primera vegada és al capítol 108 (Teletransport a Kàdic).

En William i en William-XANA deixen la sèrie al capítol 99 (En William contra en William): en William-XANA és destruït, i els pares ďen William canvien de casa i William deixa ľescola (però apareix en una visita a Kàdic en un capítol anomenat “En William visita Kàdic”). Mentrestant, la Sissi és posseïda pel XANA.

Aquesta temporada té un còmic oficial, el tercer, anomenat “Sol a Lyoko”.

Capítols

Curiositats

  • Aquesta és ľúnica temporada que conté capítols dobles (de dues parts), i amb els seus 35 capítols, supera els 30 capítols de la quarta temporada.
  • En William Dunbar deixa la sèrie, però apareix temporalment al capítol 112 (En William visita Kàdic).

Successió de temporades

Temporada actual Temporada següent
Temporada 4 Temporada 5

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori