FANDOM

Terra desconeguda
Lyoko28
Títol original (francès) Terre inconnue
Títol en anglès Unchartered Territory
Número total 28
Temporada 2
Estrena original 7 de setembre del 2005
Tipus de capítol Aparició ďun nou repte
Llista de capítols
anterior
Nou ordre
següent
Exploració

Terra desconeguda és el capítol 2 de la temporada 2 i el 28 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 7 de setembre del 2005.

Argument

ĽAelita té un malson, una que ha estat recurrent des que es va materialitzar a la Terra fa uns dies.

En Jeremie fa algunes investigacions a Internet sobre ľErmita, i després ďuna nit de hackeig, troba les escriptures de la casa, signat per en Franz Hopper. També troba que hi va haver un professor de ciències a Kàdic amb el mateix nom, i es pregunta si són la mateixa persona. ĽUlrich creu que és probable, però en Jeremie vol estar segur, i suggereix la comprovació dels arxius de Kàdic. En Jeremie suggereix una connexió entre ľErmita i ľequip en la fàbrica, i també Lyoko.

ĽAelita va al bany per a una dutxa, només per trobar una llarga fila fora. Resulta que la Sissi està ocupant el bany i estan esperant-la tots, el que aparentment passa molt a Kàdic. La Sissi avisa ľAelita i li diu que amb una llarga cua, podia estar esperant un parell ďhores, però afegeix que a dalt hi ha dutxes sense cap nena.

ĽAelita puja les escales per anar al bany de dalt, però resulta que la Sissi ha jugat un truc cruel en ella, és el bany dels nois. ĽUlrich i ľOdd suaument la escorten a sortir, i troben la Sissi, ľHervé, i en Nicolas allà, mirant. ĽUlrich s’enfada amb la Sissi per fer una broma a ľAelita, quan ella sap molt bé que ľAelita fàcilment cau en semblants coses. La Sissi no sembla importar-li. Per empitjorar les coses, en Jim castiga ľAelita per intentar entrar al bany dels nois.

ĽAelita se’n va amb Yumi i li diu a ella sobre les malsons recurrents. La Yumi li assegura que és només perquè ella no està acostumada a viure a la Terra, ella només ha estat aquí per menys ďuna setmana.

En Jeremie es cola en una habitació per comprovar els arxius de Kàdic, mentre que ľUlrich i ľOdd vigilen. Ell troba un document signat pel professor Franz Hopper i compara la signatura amb la de ľescriptura de ľErmita, coincideixen, demostrant que són la mateixa persona.

En Jeremie, ľOdd i ľUlrich visiten ľErmita. En Jeremie descobreix una història ďuns quants llibres en un prestatge, entre ells un sobre les Guerres Púniques, que sap una mica sobre això perquè va sortir a ľescola ľany anterior, i com troben notes a les pàgines (segons sembla escrites per en Franz Hopper) decideix emportar-se’l.

A Kàdic, ľAelita va pel seu compte a la cafeteria, tractant ďaconseguir menjar, però no està familiaritzada amb el funcionament ďuna cafeteria. Darrere ďella, la gent espera en línia, s’estan impacientant, i es queixen ďella. Ella s’incomoda i es dóna per vençuda. Per un moment s’alleuja quan veu a la Yumi, però quan s’adona que la Yumi està interessada amb en William a la seva taula, ella es dóna per vençuda tractant ďaconseguir menjar i surt al carrer.

Ella es troba amb la Sissi a ľentrada, que comença a ser cruel amb ľAelita de nou, qui la suggereix que torni al nord. ĽAelita, angoixada, li diu a la Sisi que almenys se sentiria com a casa, i surt corrent cap als arbres.

A la classe, la senyora Hertz avisa que ľAelita no està present, alertant en Jeremie, ľUlrich i ľOdd. La Sissi els diu que ľAelita ha tornat al nord, i relata la seva última trobada. En Jeremie fingeix estar malalt i demana anar a la infermeria, ľUlrich i ľOdd ľacompanyen.

En Jeremie s’adona exactament on ha ďhaver anat Aelita, ha tornat a Lyoko. Van a la fàbrica amb la Yumi. A Lyoko, Aelita s’ha virtualitzat al bosc, però allà es troba sota ľatac de blocs i crancs.

En Jeremie virtualitza a ľUlrich, ľOdd i la Yumi a Lyoko, on es troben sota atac per separat. Lluiten, tractant ďarribar a ľAelita, però troben una forta resistència. En Jeremie els envia els vehicles.

Inesperadament, una esfera blanca amb ľUll del XANA en ella apareix del no-res i engoleix ľAelita. En Jeremie perd contacte amb ella, ella ha desaparegut per complet dels seus detectors. La Yumi entra en pànic, tement que ľAelita ha estat assassinada pels seus atacants, però en Jeremie creu que no és això. Ell descobreix que ha desaparegut del sector, i de fet ha desaparegut per complet de Lyoko.

ĽAelita surt de ľesfera, i es troba en una sala blava, esfèrica. Una obertura apareix a la paret i camina a través ďella per explorar, però és assetjada per uns monstres com llimac anomenats cucs. Ella es troba amb un enorme monstre amb molts tentacles: la Scyphozoa.

Els altres tres a Lyoko estan sent atacats mentre en Jeremie s’adona del que ha succeït. Jeremie descobreix un cinquè sector en el mig de Lyoko, del qual no sabien res abans. Porta el nom de Cartago. Pensant que ľAelita ha ďestar aquí, tracta de trobar la manera ďarribar-hi, i troba que necessita un codi.

ĽUlrich li diu a en Jeremie que es de pressa, mentre ľatac a Lyoko és cada vegada ferotge. En Jeremie suggereix que el codi està relacionat amb la història de Cartago, i treu el llibre de les Guerres Púniques. Després de provar moltes i fallar diverses vegades, pensa les coses amb lògica. Si les notes ďen Franz Hopper sobre Lyoko estan en un llibre sobre les Guerres Púniques, això aŀludeix a la conquesta de Cartago per Roma: ell vol entrar a Cartago, i per això, ha de conquerir-la. Recorda el nom de la persona que va conquerir Cartago, i ľingressa com a codi: SCIPIO.

El transportador blanc torna a aparèixer a Lyoko, de manera que els atacants retrocedeixen. Agafa ľUlrich, ľOdd i la Yumi, i els porta a través del bosc a gran velocitat, a un buit negre al que molts dels fils convergeixen en una esfera blanca.

El globus viatja a través ďun acord de vertiginós moviment de les parets i arriba al que sembla ser la mateixa habitació que Aelita va arribar. Els tres deixen el transportador i van a la recerca de ľAelita. Troben que és atacada per la Scyphozoa, que en Jeremie descobreix que roba els records. Ataquen la Scyphozoa fins que se’n va.

Les parets comencen a tancar al seu voltant, i en Jeremie els diu que corrin. Tornen a on el transportador els va deixar, i en Jeremie crida a un altre transportador per retornar-los al bosc. ĽAelita entra en una torre desactivada, mentre que en Jeremie materialitza els altres tres directament.

A la Terra, ľAelita es disculpa per sortir corrent. A ľhabitació ďen Jeremie, la Sissi arriba a un altre cop a molestar, i els Guerrers de Lyoko la insulten, però de sorpresa ľAelita contesta amb un propi insult.

Curiositats

  • És curiós que el sector 5 no apareix en capítols anteriors. Pot ser que el XANA no tenia accés al transportador.
  • La Scyphozoa sembla ser ľúnic monstre sense armament.

Galeria

Successió de capítols

27: Nou ordre 28: Terra desconeguda 29: Exploració

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori