FANDOM

Un gos multiplicat per dos
Lyoko86
Títol original (francès) Kiwi superstar
Títol en anglès Canine Conundrum
Número total 86
Temporada 4
Estrena original 29 de setembre del 2007
Tipus de capítol Atac de XANA
Llista de capítols
anterior
Una bomba a Kàdic
següent
Una odissea a ľespai

Un gos multiplicat per dos és el capítol 21 de la temporada 4 i el 86 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 29 de setembre del 2007.

Argument

El capítol comença amb que el grup està en el Mar digital buscant una altra de les rèpliques, però fracassen. Després ďuna lluita contra el Rorkal ďen William-XANA i taurons, tornen a la fàbrica. Quan ľOdd i ľUlrich tornen a la seva habitació veuen que el Kiwi ha destrossat uns papers. Al matí, li comenten a ľOdd que el Kiwi ha estat desordenat en els últims dies, es va orinar al llit de ľUlrich, va destrossar uns papers ďen Jeremie i va enterrar la cartutxera de ľAelita fent que tingués un problema amb el jardiner, per la qual cosa proposen que el gos es quedi dues setmanes a la fàbrica, però ľOdd no està ďacord amb això.

ĽOdd deixa el seu gos a la fàbrica amb moltes coses. Després de de marxar, es detecta una torre activada, a ľhabitació ďen Jeremie un espectre del XANA surt i posseeix al robot Kiwi 2. Al gimnàs, en Jim va a fer una classe de Pencak Silat, i només hi ha cinc alumnes que són la Yumi, ľUlrich, la Sissi, ľHiroki i en Johnny. La Milly i la Tamiya s’acosten per observar la classe perquè ľHiroki els hi va dir. A la sala ďesbarjo, en Jeremie i ľAelita estan jugant un joc japonès, però en Jeremie no pot concentrar-se pels crits ďen Julien Xao mentre està jugant futbol de taula, el geni s’acosta al seu ordinador portàtil i veu que s’havia activat una torre. ĽOdd ja estava per sortir de la claveguera, però rep una trucada i es queixa ďhaver de tornar a la fàbrica.

En Johnny i la Sissi comencen una baralla però no ho fan bé. ĽUlrich i la Yumi fan una demostració i després reben una trucada, ells intenten sortir encara quan en Jim els va veure, però només sortir apareix el Kiwi 2 que es multiplica en dos i intenten atacar-los. ĽUlrich i la Yumi entren de nou al gimnàs, però un dels Kiwi 2 aconsegueix ficar-se i ataca ferint en Johnny i la Milly, però és trencat per ľUlrich. El que es va quedar fora es multiplica en un exèrcit complet. ĽUlrich crida a en Jeremie per avisar la situació, mentre que ľAelita i ľOdd es dirigeixen als escàners. Al gimnàs, ľUlrich i la Yumi no tenen més remei que explicar tot el secret als que estan atrapats amb ells, els demanen que confiïn en ells perquè puguin salvar-se.

ĽOdd i ľAelita es virtualitzen en el sector del desert i es dirigeixen cap a la torre en els seus vehicles. Els atrapats al gimnàs intenten escapar per un conducte ďaire. ĽAelita i ľOdd troben la torre. En Jim, la Sissi i ľHiroki destrossen diversos gossos robots fins que el XANA sent que ľUlrich i la Yumi els han enganyat, els gossos els troben i ľUlrich es queda a enfrontar-los mentre la Yumi escapa. ĽOdd i ľAelita es troben cara a cara amb en William-XANA, qui envia a una manta, però ľOdd se les arregla per destruir-la i entretenir en William-XANA mentre ľAelita vola cap a la torre, però apareixen dues taràntules. La Yumi escapa al seu monopatí de dos gossos robots, ľUlrich segueix lluitant fins que en Jim el salva ficant-lo en el lloc on estaven i tanca la porta. En Jeremie intenta comunicar-se amb ľUlrich, en Jim és qui contesta i li explica la situació, pel que en Jeremie demana a ľOdd i ľAelita que s’afanyin.

La Yumi arriba a ľascensor, però és atacada pels dos gossos robot que la seguien, ďalguna manera arriben al laboratori. ĽOdd destrueix una taràntula, però es queda sense fletxes làser. Els gossos robot comencen a atacar en Jeremie, però el veritable Kiwi es puja al teclat, en un accident favorable tecleja unes tecles i… el Kiwi recarrega les fletxes de ľOdd! Això li permet que aquest destrueixi ľaltra taràntula. ĽAelita segueix lluitant amb en William-XANA, ella li llança un camp ďenergia, però ell ľesquiva i acaba donant-li a ľOdd que és desvirtualitzat.

En Jim dóna unes instruccions als nois per preparar-se. ĽAelita està amagada entre roques i utilitza la seva sintetització, en William-XANA la veu sortir i ľataca per després llançar-la al Mar digital, però això va resultar ser un esquer, la veritable apareix prop de la torre i entra allà abans que en William-XANA li llancés ľ espasa. La noia desactiva la torre, salvant als atrapats al gimnàs abans que els gossos robot els ataquin, i en Jeremie llança un retorn al passat.

Després del retorn al passat, el grup decideix que el Kiwi no és tan dolent, després de tot. Des del capítol 80 (Viure com un gos) i després en aquest decideixen que el Kiwi és membre dels Guerrers de Lyoko.

Curiositats

  • Quan ľOdd demana a en Jeremie per recarregar les seves fletxes, el Kiwi ho fa més aviat per accident.
  • En Jim ensenya una classe de Pencak Silat en aquest capítol, i ajuda als nens de la seva classe de lluita contra els robots.

Galeria

Successió de capítols

85: Una bomba a Kàdic 86: Un gos multiplicat per dos 87: Una odissea a ľespai

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori