FANDOM

Un viatge en el temps (1a Part)
Lyoko104
Títol original (francès) Un voyage dans le temps, 1e partie
Títol en anglès A Travel Through Time, Part 1
Número total 104
Temporada 5
Estrena original 13 de març del 2013
Tipus de capítol Viatge en el temps
Capítol doble
Llista de capítols
anterior
Ľaltra Aelita
següent
Un viatge en el temps (2a Part)

Un viatge en el temps (1a Part) és el capítol 9 de la temporada 5 i el 104 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 13 de març del 2013.

Argument 

El capítol comença que XANA havia llançat un atac i la fàbrica està tremolant, i ľAelita desactiva la torre i en Jeremie fa un retorn al passat. Llavors ľAelita de sobte es troba en una bicicleta, en ľèpoca de la seva infància. Ella al principi es creu que està en un simulador del XANA. Llavors els altres Guerrers de Lyoko apareixen de sobte a la fàbrica però una mica desplaçats, i cauen al riu. El pitjor és que ľAelita no està amb ells.

Quan surten del riu, se n’adonen que la fàbrica està més “nova” i està en funcionament, i no els deixen entrar. En Jeremie se n’adona que es va equivocar al programa del retorn al passat, i va posar 12 anys en lloc de 12 hores! Estan al 1994, i tot ľocorregut del 1994 fins al seu temps ha estat esborrat de la història sense poder fer res!

Els Guerrers de Lyoko decideixen anar a buscar ľAelita. Mentrestant, ľAelita va a ľErmita, i es troba amb res menys que el seu pare Franz Hopper! Ella es creu que és el XANA, i el seu pare no ho entén i li pregunta que com és que sap del XANA. Llavors ella ľhi explica tot després de mirar-li als seus ulls.

En Jeremie, la Yumi, ľUlrich i ľOdd estan buscant ľAelita, i llavors es troben ľOdd de 3 anys amb els seus pares i el cadell del Kiwi. El cadell estranyament reconeix ľOdd de 15 anys. El petit Odd es queda mirant a la seva versió del futur.

Llavors en Robert Della Robbia, el pare, li diu a la Marguerite (la seva mare) que vagi amb les noies (germanes de ľOdd) i li diu a ľOdd no ha de parlar amb desconeguts, i els Guerrers de Lyoko demanen perdó als senyors Della Robbia. Llavors van a Kàdic, on un jove i novençà Jim els descobreix i els porta al jove senyor Delmas, que pretén portar-los a la policia per infiltrar-se en un coŀlegi.

El senyor Delmas pregunta a la seva (antiga) assistent que on està la seva filla Sissi, i de sobte apareix la Sissi amb 3 anys… posseïda pel XANA! Deixa inconscient als adults, i tanca als Guerrers de Lyoko. Mentrestant, en Franz Hopper retoca el mòbil de la seva filla Aelita per saber on estan els altres, i els localitza a Kàdic.

Quan hi van, es troben amb un amic ďen Franz Hopper, el professor Tyron, que treballa a la fàbrica i sap alguna cosa del superordinador. Estan una mica parlant de coses científiques. S’acomiaden, i entren a Kàdic. Allí es troben amb en Jim, que està posseït pel XANA.

A Kàdic, la Sissi-XANA de 3 anys, el senyor Delmas i la seva assistent que han estat posseïts també, i porten una pistola, obliguen a en Jeremie, ľOdd, ľUlrich i la Yumi a entrar a la sala de calderes. En Jim també obliga a entrar-hi a ľAelita i el seu pare. Llavors, ells decideixen fer un pla ďescapament, i una vegada dins deixa als tres adults vigilant i la petita Sissi-XANA se’n va corrent i saltant. Llavors comença a sortir un gas, i tots es posen a tossir…

Continuarà…

Curiositats

Galeria

Successió de capítols

103: Ľaltra Aelita 104: Un viatge en el temps (1a Part) 105: Un viatge en el temps (2a Part)

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori