FANDOM

Un viatge en el temps (2a Part)
Lyoko105.jpg
Títol original (francès) Un voyage dans le temps, 2e partie
Títol en anglès A Travel Through Time, Part 2
Número total 105
Temporada 5
Estrena original 20 de març del 2013
Tipus de capítol Viatge en el temps
Capítol doble
Llista de capítols
anterior
Un viatge en el temps (1a Part)
següent
La germana gran

Un viatge en el temps (2a Part) és el capítol 10 de la temporada 5 i el 105 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 20 de març del 2013.

Argument 

El capítol comença explicat el que ha ocorregut al capítol anterior amb escenes ďallò més important.

Després de ser capturats els Guerrers de Lyoko, en Franz Hopper, en Jim i el senyor Delmas per ser bullits vius a la sala de calderes, resulta que en Franz Hopper havia planejat un petit sabotatge amb una bomba EMP. La fa explotar, els posseïts queden inconscients, agafen les claus de la sala de calderes ďen Jim i escapen. Però en Jim i el senyor Delmas tornen a estar posseïts, i els persegueixen. Al bosc, els Guerrers i en Franz Hopper corren cap a ľErmita, i llavors apareix un tercer posseït amb una pistola. Però aconsegueixen escapar, i entren a ľErmita menys ľUlrich, que es queda lluitant amb els posseïts i després entra també.

A ľErmita, Franz Hopper explica que hi ha amagada una habitació subterrània protegida amb un escàner i un terminal que està connectat directament al superordinador de la fàbrica. En Franz posa la seva empremta digital en un panell i la porta s’obre. Tots baixen les escales i allí intenta ajudar als nois a tornar al seu temps. Per a això, escaneja ľOdd, ľUlrich i la Yumi, per tenir més dades. Llavors ľAelita i el seu pare s’adonen que han de ser ràpids ja que en tornar al passat han modificat la història perquè la Sissi està posseïda pel XANA.

ĽAelita puja a agafar unes begudes i veu per la finestra a la Sissi-XANA amb els homes de negre posseïts pel XANA. Llavors ràpidament va a avisar als altres. En Jeremie diu que els homes de negre no haurien ďaparèixer en ľErmita fins a 3 mesos després, i en Franz Hopper diu que si els Guerrers de Lyoko aconsegueixen tornar al seu temps, tot el succeït en la trobada ďen Franz amb els Guerrers serà esborrat de la història restaurant-se, però si no ho fan ràpid tot el succeït entre el 1994 i ľany dels Guerrers serà esborrat creant-se una nova línia temporal, i quedaran presos en el passat. Llavors ľOdd decideix que no tenen més remei que usar la força, i es llança cap als homes de negre dient “Banzai!”. ĽUlrich ľajuda.

Mentre ľOdd i ľUlrich lluiten amb els posseïts, ľAelita, el seu pare, en Jeremie i la Yumi van a la fàbrica. Allà troben que els treballadors de la fàbrica també estan posseïts. La Yumi es queda a lluitar amb els treballadors mentre ľAelita, el seu pare i en Jeremie baixen al laboratori. Allà troben que el XANA del passat s’ha fusionat amb el XANA del futur, creant una versió més poderosa del virus malvat, i per això pot posseir a tanta gent.

En Franz Hopper detecta que TOTES les torres de Lyoko estan activades, i ell les desactiva una a una però trigarà bastant. ĽAelita proposa anar a Lyoko, però el seu pare li diu que no pot virtualitzar-se ningú o el “retorn al futur” no funcionarà. ĽOdd i ľUlrich es lliuren dels homes de negre i van a la fàbrica.

A la fàbrica, en Franz Hopper diu que farà un retorn al passat modificat fins al punt on van aparèixer els Guerrers, i llavors el programa revertirà el retorn al passat ďen Jeremie i només se’n recordarà en Jeremie, perquè ľescaneja (encara que té una mica de por) i li fica un programa.

Al pont de la fàbrica, apareix un home de negre i dispara a la Yumi, quedant ferida. ĽOdd i ľUlrich arriben, i intenten que segueixi desperta perquè no entri en coma. En el laboratori, en Franz és a punt de fer el retorn al passat, i llavors ľAelita abraça a en Franz Hopper acomiadant-se abans de tornar al futur, perquè sap que en el futur no està amb ells. Just abans de morir la Yumi, en Franz activa el programa.

Una altra vegada en el present, just quan en Jeremie es disposa a activar el retorn al passat, corregeix ľerror i tornen 12 hores com hi havia previst. A Kàdic, en Jeremie pregunta als altres si recorden alguna cosa, però no saben res Llavors en Jeremie parla a ľAelita del seu pare (ja que el va conèixer), i ľAelita diu que millor no recordar-ho i que el passat és passat. En Jeremie diu que no sempre el passat és passat, i així acaba el capítol.

Galeria

Successió de capítols

104: Un viatge en el temps (1a Part) 105: Un viatge en el temps (2a Part) 106: La germana gran

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori