FANDOM

Una bomba a Kàdic
Lyoko85
Títol original (francès) La belle de Kadic
Títol en anglès Kadic Bombshell
Número total 85
Temporada 4
Estrena original 22 de setembre del 2007
Tipus de capítol Una noia descobreix
el superordinador
Llista de capítols
anterior
Míssil guiat
següent
Un gos multiplicat per dos

Una bomba a Kàdic és el capítol 20 de la temporada 4 i el 85 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 22 de setembre del 2007.

Argument

El capítol comença a Kàdic, després de tenir una classe en la qual la professora parla de Romeu i Julieta, els Guerrers de Lyoko parlen del fet que algunes persones moren per amor, quan ľAelita i en Jeremie se’n van, ľOdd, ľUlrich i la Yumi veuen com uns alumnes conversen amb una nova noia rossa que és amiga de la Sissi i prové ďIslàndia. Es diu Brynja Heringsdötir, la qual atrau els nois i rep moltes preguntes, fins ľUlrich i ľOdd es queden quiets mirant-la per encant, sent “despertats” per la Yumi. A la cafeteria, els nois tracten la Brynja com si ells fossin els seus servents i li serveixen el menjar, i les noies aparentment geloses parlen amb ella pels secrets de la bellesa, mentre ho fan ignoren la Sissi com si aquesta no existís, fins i tot en Nicolas i ľHervé.

Quan els Guerrers de Lyoko surten de la cafeteria, ľOdd que sembla estar insensible als encants de la islandesa, xoca amb la rossa i queda encantat al veure-la de prop. A la sala ďesbarjo, ľUlrich i en Jeremie noten que ľOdd ha perdut el cap per la Brynja, pel que li donen consells de tenir compte amb els seus encants, ľOdd creu que estan gelosos. La Brynja entra a la sala ďesbarjo i coneix al grup, els tres nois estan encantats i al final la rossa surt amb ľOdd a fer una passejada. La Yumi i ľAelita estan geloses per ľUlrich i en Jeremie, respectivament, encara que ľUlrich li recorda a la Yumi que només són amics. Un cop fora, en Jeremie reconeix que les noies tenen raó.

A la nit, quan ľOdd torna a la seva habitació, els seus amics li diuen seriosament que amb la seva amistat amb Brynja s’estava provocant baralles en el grup i ells s’estan separant, per la qual cosa proposen que talli amb la rossa, però ľOdd es nega i es retira per anar amb la noia al cinema. A la fàbrica, Jeremie instaŀla un programa al superordinador i expressa les seves preocupacions per la situació del grup. ĽOdd i la Brynja tornen a Kàdic i el noi té dubte pel del seu grup ďamics. La rossa li suggereix que s’aconsegueixi altres amics millors, però ľOdd no està tan ďacord perquè ľamistat dura per sempre, per no perdre la confiança, el noi la porta al laboratori de la fàbrica sense que els altres ho sàpiguen, però la noia toca unes tecles a ľatzar provocant un problema. ĽOdd s’adona ďaixò i decideix que s’han de retirar.

Al matí següent, es comença a detectar torres activades i no ho estan, en Jeremie i ľAelita descobreixen el que ha fet ľOdd i el programa que havien instaŀlat va ser modificat. ĽAelita suggereix anar a Lyoko per veure si realment hi ha una torre activada, però en comptes ďaparèixer en el sector del bosc com ho va indicar en Jeremie surt al sector del gel. El geni truca a la Yumi i ľUlrich i aquests busquen ľOdd. En Jeremie intenta materialitzar a ľAelita, però en ľintent és transportada al sector de les muntanyes i comença a ser perseguida per dos blocs i dues llagastes.

ĽUlrich i la Yumi troben ľOdd i la Brynja i discuteixen amb el primer pel que ha fet perquè el superordinador no funciona bé. La Brynja decideix anar a la piscina i ľOdd tria anar amb ella, pel que és expulsat del grup. ĽAelita destrueix un bloc i intenta escapar però és detinguda per en William-XANA. La Yumi i ľUlrich arriben a la fàbrica i es virtualitzen, però per ľerror són enviats al sector del desert. En William-XANA ataca ľAelita, però ľUlrich i la Yumi arriben i lluiten amb ell. A la piscina, ľOdd veu com la Brynja és molt amistosa amb els nois, pel que decideix que els seus amics són més importants i s’escapa cap a la fàbrica. En Jeremie intenta reparar el programa, ľOdd arriba per disculpar-se i s’ofereix a ser virtualitzat per ajudar els seus companys.

A Lyoko, ľAelita i la Yumi es desfan de diverses paneroles i blocs, ľUlrich és desvirtualitzat per en William-XANA, la Yumi es distreu per això i també és desvirtualitzada. El programa es repara i ľOdd es virtualitza, derrota en William-XANA, però aquest abans de desaparèixer empeny ľAelita al Mar digital, però ľOdd la salva activant les seves ales amb una fletxa làser. El ros es disculpa amb el seu grup ďamics i proposa fer un retorn al passat, però no ho fan ja que la Bynja no ha explicat res sobre el superordinador i ja se’n va de Kàdic. El capítol acaba amb ľOdd perseguint la Sissi, perquè ella diu que li ha agradat que no la persegueixin nois.

Curiositats

  • Hi ha molts indicis que ľOdd està enamorat de ľAelita: al principi ďaquest capítol, ľOdd i ľUlrich parlen sobre morir ďamor per algú. Al final del capítol, ľOdd arrisca la seva vida per salvar la de ľAelita. Es pot prendre com a mostra ďamor ďell a ella.

Galeria

Successió de capítols

84: Míssil guiat 85: Una bomba a Kàdic 86: Un gos multiplicat per dos