FANDOM

Visita turística
Lyoko121
Títol original (francès) Tourisme
Títol en anglès Sightseeing
Número total 121
Temporada 5
Estrena original 30 de novembre del 2013
Tipus de capítol Atac del XANA
Llista de capítols
anterior
La impostora torna
següent
Les armes del XANA

Visita turística és el capítol 26 de la temporada 5 i el 121 de Codi: Lyoko, i va estrenar-se el 30 de novembre del 2013.

Argument 

El capítol comença un matí a Kàdic i en Jeremie, ľAelita, ľOdd i ľUlrich estan a la porta de ľacadèmia Kàdic esperant a un autobús que els portarà fins a la Torre Eiffel. ĽOdd li diu a la Yumi que cuidi del seu gos Kiwi al que li diu que no es preocupi. 

Els quatre Guerrers de Lyoko parteixen fins a la zona cèntrica de París. Mentrestant, la Yumi treu el gos de ľOdd però aquest es posa a lladrar, llavors el director apareix per darrere i veu el Kiwi.

El director porta la Yumi al seu despatx i li diu que tregui immediatament el gos de ľacadèmia, o serà expulsada perquè no es permeten animals a Kàdic.

La Yumi queda preocupada per ľOdd i va a la fàbrica a comprovar si el XANA ataca o no i descobreix que ha activat una torre en el sector de les muntanyes. Aquesta avisa a ľAelita i als altres que estan a la torre Eiffel tenint una discussió amb la Taelia, fins que en Jim els interromp.

ĽOdd i ľAelita estan a ľascensor i en aquest moment el XANA posseeix la torre Eiffel despenjant ľascensor i deixa inconscients als dos. ĽAelita està bé però ľOdd s’ha ferit en un braç.

En Jeremie es queda amb ľOdd, i ľUlrich i ľAelita aconsegueixen escapar de la torre malgrat que en Jim els crida ľatenció. Aquests agafen el metro amb destinació al lloc en el qual viuen, Boulogne-Billancourt. 

A la fàbrica, li expliquen tot a la Yumi i es virtualitzen a Lyoko. Al sector de les muntanyes n’hi ha un megatanc i dues taràntules voladores. ĽUlrich s’encarrega del megatanc i ľAelita i la Yumi de les taràntules voladores. ĽAelita venç a una ďelles, però la Sissi-XANA apareix i agafa ľAelita mitjançant ľesperit rosa.

La torre Eiffel comença a moure’s, mentre a Lyoko, ľUlrich acaba amb el megatanc i lluita amb la Sissi-XANA. Ella està a la vora del Mar digital i es llença fent creure a ľUlrich que es rendeix, però aquesta ľenganya i el desvirtualitza. Mentre, la torre Eiffel es dirigeix a un barranc.

La Yumi acaba amb la taràntula voladora que quedava i lluita contra la Sissi-XANA. ĽUlrich li diu a la Yumi que no pot fallar. Aquesta li llança els seus ventalls però la Sissi-XANA els evita i desvirtualitza a la Yumi dient-li: “Adéu, Yumi”. Però la Yumi li respon: “El mateix et dic, pesada”. I els ventalls tornen al lloc on la Yumi els va llançar destruint-la.

Com que la Sissi-XANA ha estat destruïda, ľAelita és alliberada de ľesperit rosa i aconsegueix desactivar la torre abans de que la torre Eiffel es llanci per un barranc. ĽUlrich llança un retorn al passat.

Aquesta vegada, ľOdd li pregunta a la Yumi què farà amb el seu gos i aquesta li respon que no es preocupi ja que ľha deixat amb els seus pares, que el saben cuidar molt bé com ho van demostrar al capítol 87 (Una odissea a ľespai).

Galeria

Successió de capítols

120: La impostora torna 121: Visita turística 122: Les armes del XANA