FANDOM

Yumi Ishiyama
Yumi.png
YumiEvolució.png
Dades personals
Grup actual Guerrers de Lyoko
Sexe Femení
Edat 14 (fa 15 al capítol 78)
Nacionalitat Japonesa
Alçada 1,65 m
Pes 50 kg
Color del cabell Negre
Color dels ulls Probablement negres
Família Pares: Takeo i Akiko Ishiyama
Germà: Hiroki Ishiyama
Llar Kadic
Romanços Ulrich
William
Posseït pel XANA? No
Dades a la sèrie
Actor/Actriu (Evolució) Mélanie Tran
Primera aparició El XANA es desperta
Última aparició Ľúltima missió

Yumi Ishiyama és una noia japonesa que va a ľacadèmia Kàdic. És procedent de Tòquio (Japó). Té un any més que tots el seus amics: Ulrich, Odd, Jeremie i Aelita, en exepció ďen William. És la filla gran ďen Takeo i ľAkiko Ishiyama, té un germà menor, Hiroki, encara que comença a cobrar més importància en la sèrie a partir de la temporada 2. És la més alta de tots. Té 14 anys i al capítol 78 (Rata de laboratori) compleix 15. El seu cabell és negre i curt, sempre va de negre i porta aspecte de ser una noia lliure i independent. És molt generosa i amable. Experta en Arts Marcials, practica Pencak Silat al gimnàs amb ľUlrich. És molt ràpida, i estableix un nou rècord al coŀlegi en cursa de velocitat, a la classe ďeducació física, el que en Jim elogia (encara que en realitat estava concentrada en arribar a la fàbrica). No és molt oberta, però ľUlrich i en William estan molt enamorats ďella. És la millor amiga de ľAelita. Li agrada ľUlrich, i al capítol 22 (Rutina) gairebé es fan un petó.

Detalls com a Guerrera de Lyoko

  • Aparença: A la Terra porta sempre roba negra deixant-se sempre descobert el melic, i usa un banyador sencer negre. A Lyoko porta un vestit de Geisha, maquillatge blanc amb color a les galtes, que a la temporada 4 canvia per malles vermelles ajustades i pentinat normal, com a la Terra, i el seu maquillatge no se li nota tant, tenint menys color i els llavis pintats de rosa clar (excepte quan és enviada com un espectre al món real, que se li aprecia més el maquillatge).
  • Arma a Lyoko: Dos ventalls bumerang, que també serveixen ďescut.
  • Poder a Lyoko: Telequinesi (aixecar roques o altres objectes amb la ment i transportar-los) mentres que una aurora blanca i rosada la rodeja.
  • Habilitat: És molt bona esquivant trets amb la seva agilitat donant salts i fent rodes. A més, té molt bon equilibri, que usa per caminar per barres horitzontals molt estretes.
  • Punts vitals: 100.
  • Vehicle: Superplat.

Descripció i personalitat

La Yumi va néixer a Tòquio, al Japó (ďaquí el seu nom, Ishiyama), la seva família va emigrar a França quan era molt petita. Criada en el context dels valors tradicionals japonesos, que mostra el respecte als seus pares un respecte total, de vegades fins i tot exagerat. Es concedeix gran importància als seus orígens, i més tard fins i tot considera tornar a les seves arrels.

Va ser després de la seva trobada amb ľUlrich Stern, durant una classe ďarts marcials, va esdevenir una Guerrera de Lyoko. Després va derrotar ľUlrich en combat, que estava molest, va aconseguir veure-la i prendre la seva venjança. Després ďuna segona batalla, que va acabar amb la victòria de ľUlrich i portats a un empat, tots dos van patir un atac ďun monstre de ľenergia enviada pel XANA. Va endevinar la Yumi que ľUlrich sabia més del que va dir, la Yumi es va negar a deixar-lo anar si no li diu la veritat. Pensant que la Yumi podria ser útil en el combat, ľUlrich la va portar a la fàbrica, on va ser acceptada després ďuna breu vaciŀlació per ajudar. Després de desactivar la primera torre, es va acordar continuar en el grup fins que en Jeremie trobés una manera de materialitzar ľAelita.

El vestit de la Yumi mostra una imatge de la seva personalitat. Sempre vestida de negre, al principi inspira la fredor i la distància. Té un humor bastant fràgil, i sarcàstica sovint, i pot semblar especialment dura i seca. Però aquesta aparença és només per protegir millor el seu interior generosa i sensible, per darrere de la màscara s’amaga en un lloc ple de qualitats i calidesa humana, com ara la bondat, amabilitat, sensibilitat i sinceritat. De fet, la Yumi prefereix observar i conèixer a la gent abans ďobrir-se a ells, però una vegada la seva confiança, esdevé una lleialtat indestructible a la gent que estima. Se li dóna fàcil entendre a la gent. És ľantagonista perfecte de la Sissi i sembla el contrari de la majoria dels adolescents acompanyats dels seus millors amics a preferir la companyia dels alumnes. La intransigència de les restes del seu fracàs són més notable: tot just canviaria, i és de vegades massa tossuda.

La Yumi també és una estudiant molt aplicada, que destaca sobretot en les humanitats. Considera que tenen un gran potencial acadèmic, que compta amb el respecte dels seus professors. Com a prova de la seva inteŀligència, al capítol 92 (Suor freda) es veu que sap llegir alfabet ciríŀlic (en llegir el rètol en rus de la base). També és ľúnica del grup semi-resident, els altres són tots interns (es diu al llarg de la sèrie que la Yumi és externa, però en realitat és semi-resident perquè menja a la cafeteria de Kàdic).

Socialment, fa oïdes sordes a les tonteries de pati de ľescola, sembla prestar atenció als seus veritables amics. Algunes persones ľadmiren i altres la menyspreen, però ella no té res a fer. Alguns nois són atrets a ella per la seva bellesa natural i enigmàtica (ľUlrich, en Johnny, en Théo Gautier, ľHervé (al capítol 20 Els robots, quan ajuda a la Yumi a destruir un robot, Yumi li dóna les gràcies i el es posa vermell)… Fins i tot en Jeremie, enamorat de ľAelita, no és insensible als encants del clon malvat de la Yumi al capítol 7 (Un problema ďimatge).

La Yumi és probablement la més madura i reflexiva del grup. Exigeix ​​el compliment, i per descomptat, la seva opinió és sempre tinguda en compte. Ella sempre actua dins del grup com a responsable dels altres: pren decisions urgents, és a ella que la gent ve a demanar consell. Per tant, sovint pren la iniciativa en ľabsència ďen Jeremie.

La Yumi i ľUlrich són complexos i sovint ambigus. Va establir una estreta amistat entre ells. Respecte (temps), admiració (reprimit) i observacions recíproques (distància) entre aquests dos personatges en una relació molt forta. Irritada per la complexitat ďaquesta relació, li va dir a ľUlrich a la temporada 1 (capítol 53 De dret al cor) que eren només “amics”.

La Yumi mor temporalment al capítol 6 (Un cruel dilema): cau al Mar digital per salvar ľAelita. Al final del capítol, però, els altres Guerrers de Lyoko usen el programa de materialització per ella en comptes de per ľAelita.

També prenem nota que és més sovint aïllada dels altres a la Terra: no és de la mateixa classe, és ľúnica del grup que és semi-resident… Per tant, és un blanc fàcil per als atacs del XANA, que no s’està ďaquest avantatge: un gran nombre ďatacs es dirigeixen específicament a ella (capítols 1 Un godzilla de peluix, 54 Lyoko menys un…).

La Yumi va establir a la temporada 2 una amistat amb en William Dunbar, i ľUlrich ha despertat una enveja profunda, però ella s’ha cansat dels avenços del seu amic, i ľha rebutjat. Al capítol 59 (El secret), ella és també ľúnica que s’oposa a la seva entrada als Guerrers de Lyoko, però accedeix al 64 (Un problema doble). Finalment, al capítol 65 (Ľúltim combat), quan va ser desvirtualitzada pet ell, diu: “Ja ho sabia que que era una mala idea fer-te entrar al grup”

Primera aparició

Ella apareix per primera vegada al preludi (El XANA es desperta), entrenant amb ľUlrich al gimnàs; alli els ataca un “bola” ďelectricitat, i la porten als escàners amb ells.

Característiques

Ella aparenta ser una noia tancada, però amb els seus amics és oberta. Sempre vesteix de negre, potser així mostra la seva llibertat i rebeŀlia. És molt inteŀligent, i alguns la consideren com la “líder del grup”. Té molt sentit de ľhumor. Ella demostra el que sent, en general enutjant. Té el cabell curt i negre en totes les temporada. Ella practica Pencak Silat amb ľUlrich. La seva relació amb la seva família és bona. Al capítol 29 (Exploració) es veu als seus pares molt preocupats per ella quan descobreixen que s’escapa de nit. Després ďun retorn al passat, ella els diu que és així perquè aquesta enamorada. Quan els seus amics li pregunten que els va dir, mira a ľUlrich i ella els diu “La veritat”. Ella està enamorada de ľUlrich, i hi ha molts indicis que és així. Al primer capítol (Un godzilla de peluix) ells van a anar al ball junts, i es preocupen ľun per ľaltre. Al capítol 22 (Rutina) tenen una forta baralla, ja que ella sent gelosia. Al final de ľepisodi ľUlrich rescata la Yumi abans de caure a Mar digital, i després gairebé es fan un petó. A la Terra diuen que no els diran als altres del que “gairebé va succeir”. La seva relació anava bé, fins a ľarribada ďen William Dunbar. Aquí comencen la gelosia per part de ľUlrich que compliquen la relació. Al capítol 53 (De dret al cor) la Yumi decideix que són només amics. A Codi Lyoko: Evolució començaran a sortir junts i ser parella.

Casa de la Yumi

Es divideix en 5 habitacions:

  • Dormitori de la Yumi: Apareix aquí sempre la Yumi.
  • Dormitori dels senyors Ishiyama: Takeo y Akiko Ishiyama apareixen parlant aquí en un capítol.
  • Bany: Yumi sovint es troba aquí.
  • Cuina: Ľhabiració més vista quan mengen.
  • Sala: Aquí es troba sovint ľHiroki.

Galeria

Personatges de Codi: Lyoko
Principals: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierKiwiXANA
Secundaris: Franz HopperSissiJimSenyor DelmasSenyora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamSubdigitalsTyronMés…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori